AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 overskriften tilsier alt. hva skal jeg gjøre? han gjør meg så vondt.
Kosemose Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor tør du ikke ta steget og skille deg, er du redd for mannen din hvis du gjør det? I såfall bør du kontakte krisesenteret og be de om råd og hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 du bør jo tenke over ha som er vondt i ditt forhold og hva liv du faktisk ønsker deg.det er ditt liv og vis å bli kvitt den mannen vil gjøre deg godt er det ingenting å lure på.
Nytt liv Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Du har bare ett liv her på jorden. Hva vil du bruke det på? Voldelig mann? Nei! Begeret ditt har rent over, og det er nok bare å skille seg når mannen eller kvinnen nyter å gjøre den andre vondt. Du kommer ikke til å angre. Det eneste du kommer til å angre på, er at du ikke gikk fra denne mannen tidligere. Om denne mannen er psyko, så reis i fra han og få deg hemmelig adresse. Så ta ut separasjon derfra. Snakk med krisesenter eller noen du stoler på. Klem
Gjest Mann Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Du må utdype situasjonen. Ingen kan gi deg råd om du ikke forklarer. Det er dumt du har det vondt, men det er ikke sikkert du bør kaste alt på båten av den grunn. Du har mange alternativer!
Likeverdig Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 overskriften tilsier alt. hva skal jeg gjøre? han gjør meg så vondt. Vondt å høre. En bok som hjalp meg veldig til å ta steget ut av et langt ekteskap som var ulykkelig i mange år, er "Hellige valg" av Christel Nani. Hun er sykepleier med videreutdanning i coaching. Mange gode eksempler på hvorfor folk blir i ulykkelige ekteskap, og gode forklaringer på hvorfor vi IKKE skal HOLDE ut for barnas skyld! Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå