Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til bryllupet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe en gave til en veninne, men vil ikke kjøpe servise og sånn. Hun kommer ikke på noen ønsker enda. Men hva ønsker dere dere, eller hva syntes dere var kjekt å få? De har ikke bodd sammen før, så kan godt være husting, men må ikke! Tenker sånn 300 kr. (Jeg skal ikke i bryllpet og vi er ikke så veldig nære).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har en stor og lang ønskeliste, noe vi har fått svært positive tilbakemeldinger på, da den er i alle prisklasser (alt fra 99 kr til flere tusen). Vi har ønsket oss:

* Nathalie-serviset fra Porsgrund til 12 personer

* Finn Schjöll rosevase og lyslykter

* Jamie Oliver stekepanne, wok, kasserolle og kjele

* Poetry vase og fat fra Steninge Slott

* Grand Cru serviset, bestikk, glass (rødvin, hvitvin, champagne, øl osv), kakefat osv.

* Kniver fra Global

* Pillivuyt kakefat

* Lysestake og vindekanter fra Hadeland Tinn

* Kitchen Aid kjøkkenmaskin

* Brødrister, vannkoker og håndmikser fra Bodum

* Bordskåner, salt og pepperbøsse, vase og lysestake fra Menu

* Dørslag på fot fra Eva Trio

* Le Creuset-gryte i svart støpejern

* Adventsstake og lysestake fra Georg Jensen

* Møbler i Liatorp-serien fra IKEA

* Gavekort på IKEA

* Gavekort på Christiania GlasMagasin

* Bidrag til bolig eller bryllupsreisen

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg vil bare tipse deg om WillowTree som lager figurer med mening, og som passer til alle anledninger :jepp:

Vi fikk denne til vårt bryllup, og det var en av de gavene jeg satte aller mest pris på :)

Eneste ulempen er at det ikke er like enkelt å få tak i dem overalt, men her er en oversikt over butikkene som fører denne serien.

AnonymBruker
Skrevet

Drikker de vin?

Hva med en bedre flaske lagringsvin, som de f.eks. kan åpne om 10-15-20 år. Det hadde vi satt pris på :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare tipse deg om WillowTree som lager figurer med mening, og som passer til alle anledninger :jepp:

Vi fikk denne til vårt bryllup, og det var en av de gavene jeg satte aller mest pris på :)

Eneste ulempen er at det ikke er like enkelt å få tak i dem overalt, men her er en oversikt over butikkene som fører denne serien.

Jeg vet godt at mange like disse, men vær bevisst på stilen. Ikke alle som ikke har shabby chic-stil liker disse. Hverken mannen eller jeg liker nips og "søte figurer", så hos oss hadde den blitt pakket ned og antagelig blitt gitt til loppemarked etter noen år, når vi hadde erkjennet at det er ok å gi (etter vår smak mindre pene ) bryllupsgaver til loppemarked når de aldri kommer til å bli brukt/tatt fram.

Er paret interessert i kultur? Hva med billetter til konsert/teater/opera?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om de selges en plass i Bergen? Siden til Willow Tree var klikk så fikk ikke sett på forhandlerlista.. Så kan de bytte den liksom :)

TS

Skrevet

Noen som vet om de selges en plass i Bergen? Siden til Willow Tree var klikk så fikk ikke sett på forhandlerlista.. Så kan de bytte den liksom :)

TS

Her er de forhandlerne i Bergen som stod oppført på den norske nettsida til Willow Tree:

Soria Moria, Vestkanten

Nordbye Kunst og Hobby

Hobbykjelleren Lagunen

Hobbykjelleren Sartor

Åsane Brukskunst og Gaver, Arken

Black Design Shop Xhibition

Black Design Shop Oasen Bergen

Black Design Shop Sartor

Black Design Shop Gullgruven

:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk skal du ha!

Og takk for de andre tipsene også :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...