Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Nå har jeg bestemt meg, jeg skal begynne å trene! Men det er ikke lett, for jeg er i dårlig form og liker egentlig ikke trening. Dessuten er jeg lat. Ikke verdens beste utgangspunkt, men dette skal forandres. Jeg var medlem på SATS for tre år siden, men det ble mest som et støttemedlemskap, og totalt waste of money. Er derfor skeptisk til slike bindende avtaler og foretrekker klippekortmetoden. Hva synes dere om SATS, og hva er gode timer? vekten er grei, så problemet ligger ikke der.
chimp Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 http://www.friskissvettis.no/t2.asp Har aldri trent på SATS, men her får du en link til et svært godt alternativ, som er uslåelig i pris og kan konkurrere når det gjelder treningstilbud.....selvfølgelig avhengig av hvor du bor!
Ingeborg Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Jeg trives på SATS, selv om jeg ikke har vært så flink til å komme meg dit i det siste... Har sans for timer som flyt&balanse, dansaerobic og annen aerobic og step styrke, samt høy puls uten hopp (fortrinnsvis). Men det er jo bare meg - har ei venninne som trives bedre med spinning.
Jellyfish Skrevet 6. november 2003 #4 Skrevet 6. november 2003 Er kjempefornøyd med SATS! Var lenge støttemedlem selv, men nå trener jeg 2-4 ganger pr uke, stort sett i sal (aerobic o.l.). Styrketrening er for kjedelig for meg, og jeg klarer ikke motivere meg til å gjøre noe særlig så lenge jeg er alene. Var i superdårlig form da jeg startet, men det bedret seg utrolig fort. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. november 2003 #5 Skrevet 7. november 2003 Jeg er superfornøyd med SATS - gøye timer og masse trivelige mennesker. Jeg liker best styrketimene, spinning, vanlig aerobic eller de nye Core Puls timene. Lykke til!!
ZIBRA Skrevet 7. november 2003 #6 Skrevet 7. november 2003 Jeg er nettopp blett medlem, og er kjempefornøyd. Går kun på timer, styrke, flyt o balanse og spinning. Var på Stram opp, men det var sinnsykt kjedelig time.. Håper jeg fortsetter trene denne gangen... Har vært støttemedlem på andre steder maaaaaange ganger.... Den SATS jeg er på nå ligger på veien hjem fra jobb, så det er jo en fordel. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå