AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, så jeg prøver her. Saken er den at jeg for en liten måned siden bestile noen varer på en nettside, og har siden den dagen ventet i spenning på pakken. Desverre har jeg aldri sett noe til pakken, så jeg sendte en mail til nettstedet hvor jeg spurte om de hadde sendt pakken, og hvor lang leveringstid de har siden jeg enda ikke hadde sett noe til pakken. I dag fikk jeg en mail tilbake hvor det sto at de hadde fått pakken i retur og beskjed fra posten om at jeg hadde flyttet fra adressen som var registrert, og at ettersendingsperioden var utløpt. I tillegg skriver de at hvis jeg fremdeles ønsker pakken kan de sende den på nytt mot at jeg betaler porto, siden jeg har bestilt på feil adresse. MEN jeg har bestilt på riktig adresse. Adressen jeg bestilte på som sto i mailen jeg fikk er helt riktig. Hvorfor i all verden påstår posten at jeg har flyttet? Jeg nekter å betale porto en gang til for en pakke som er betilt på riktig adresse, bare fordi posten har fått det for seg at jeg har flyttet. Så hva bør jeg gjøre? Kan jeg kreve å få pakken uten å betale porto på nytt?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Stå på ditt, og krev den tilsendt UTEN porto, siden du har oppgitt riktig addresse. Det er helt og holdent posten sin feil, så du får be dem ordne opp. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Ta kontakt med posten og hør hvorfor de hadde sagt at du hadde flyttet, samtidig ber du dem om å betale portoen for å få pakken tilsendt på nytt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå