Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ta et ordentlig poteavtrykk av hunden min, typ til et bilde, noen tips til hvordan jeg skal gjøre det/hva jeg kan bruke?

Vil ikke risikere at det er noe som kanskje setter seg fast i pelsen eller i en sprekk i poten, og som hun kan bli dårlig av om hun slikker det av.

Skrevet (endret)

Fingermaling ala den de bruker i barnehager?(vannløselig)

Den burde jo være fri for allergifremkallende stoffer,småetsende og bly frie?

eller så fant jeg denne

http://www.alexi.no/baby-art-photo-album-kit.html :fnise:

du kan kansje prøve gips om du bestikker bikkja lenge nok??

http://www.alexi.no/baby/gipsavstopninger.html

Lurer på om du ikke kan bruke vanlig vaselin (den gule dingsen) slik at ting slipper lettere,i alle fall om du bruker gips?

Panduro har en også gitt :

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=191051

eller denne : http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=100833

da kan en jo legge ved andre ting i esken. snææærten

http://strikketistrikk.blogspot.com/2011/02/fot-og-handavtrykk-fremgangsmaten-i.html

*edit edit editen* Nå fikk jeg lyst til å ta potetrykk av Pelsen ! :jepp:

Endret av Kårky
Skrevet

Fancy shit!

To be honest.. Så vil jeg tattovere poten til snusmumrikken min en plass.. Men jeg ville ikke si det fordi noen kanskje synes det er teit. Men så sa jeg det like vel! *hirr hirr*

• Liker 5
Skrevet

Jeg tok rett og slett bilde og hun krympet det ned til omtrentlig str, dette fordi alle kattene mine har forskjellige farger på potene mine, så ville få fram dette og ikke bare ha en sort pote der...

Gjest Aria.
Skrevet

Kan du ikke bare bruke vanlig maling som de bruker i barnehager osv? Vi tok hvertfall "avtrykk" av hendene våres mange ganger :fnise: Dynket de i maling og trykket ned på et ark. Veldig gøy!

Du kan sikkert gjøre det med poten og så bare skylle den med en gang etterpå.

Skrevet

Jeg har laget avtrykk med vannløselig akrylmaling, det ble fint og detaljert. Skylte av i dusjen etterpå bare. Har lyst til å tatovere poteavtrykket til ene hunden min nederst på korsryggen, 'cus he's always got my back. :rodmer:;) Sikkert harry, men det er jo meg den skal bety noe for og ikke alle andre.

• Liker 1
Skrevet

Fancy shit!

To be honest.. Så vil jeg tattovere poten til snusmumrikken min en plass.. Men jeg ville ikke si det fordi noen kanskje synes det er teit. Men så sa jeg det like vel! *hirr hirr*

fabulous!

Fakta om folk synes det er harry,skit i det! Et slikt minne etter vovven/katten er kjempekult da!

Du kan jo lage kunst ut av det,la bikkja tråkke i forskjellige farger og løpe over et langt ark ellerno'

Skulle kommet over nåleskrekken min,så hadde jeg kansje tatt en tattoo av labben...

Skrevet

Fancy shit!

Snusmumrikken!! Herlig :rodmer:

Syns det var en god ide jeg. Små poter setter dype spor....

Skulle gjerne sett bilde når den er ferdig :)

Skrevet

Får kanskje ta meg en tur innom Panduro!

Kårky; få henne til å løpe nedover et ark, hehe.. Hun hadde nok løpt litt over alt!

La flaca: Aw.. Men.. Korsryggen? Tramstamp liksom? Ser ALDRI bra ut.. Hadde heller tatt litt lenge oppe... Just sayin :sjenert:

Snusmumrikken ja.. Kaller henne mye rart.. Somoftest med ordet "snus" i seg.. Eller også kun "snus".. "Fine lille snusen min". Kjært barn osv :rodmer:

Skrevet (endret)

Kårky; få henne til å løpe nedover et ark, hehe.. Hun hadde nok løpt litt over alt!

Jammen atte, om du tar slike svarte søpplesekker og klipper de opp,legger dette pent utover gulvet (helst et med belegg/treværk slik at du kan teipe fast sekken og vaske over etterpå).Så har du bånd på pelsen,kaster en go'bit eller får en venn til å rope på vovva.Bingo -Potetrykk i løpevariant på lerret!

hvilken rase har du?

Endret av Kårky
Skrevet

Jeg har en portugisisk vannhund.. Sånn som Obama har, vettu.. Bare at jeg fikk den først (very importante)!

Men ja.. Kan jo prøve det du foreslår ute da. Men hun går så pent at bakføttene hennes havner på omtrent presis samme plass som forlabben var, så det vil sikkert bli fotspor oppå hverandre. Og om jeg smører noe på labbene hennes så vil hun garantert legge seg ned å finne ut av hva det er først! Hun er riktignok litt dum, men ikke dum nok til å gjøre som jeg vil!

Skrevet

Fancy shit!

Jeg kan finne på å tattovere på meg poteavtrykkene til kattene mine. Gamlefar som døde i fjor, har et bilde av poten hans. Så har vi to puser til. Da blir det 3 poteavtrykk. Vil ha de på innsiden av venstre overarm. Nær hjertet :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

La flaca: Aw.. Men.. Korsryggen? Tramstamp liksom? Ser ALDRI bra ut.. Hadde heller tatt litt lenge oppe... Just sayin :sjenert:

Snusmumrikken ja.. Kaller henne mye rart.. Somoftest med ordet "snus" i seg.. Eller også kun "snus".. "Fine lille snusen min". Kjært barn osv :rodmer:

Rompeballen da, en labb på hver? :fnise:

Jeg vil ha den et sted der den ikke vises når jeg bruker kjole med bar rygg. Så heeelt nederst på ryggen, i overgangen til rompa syns jeg hadde vært fint. Syns det er et lekkert sted for en tattis, og huden strekkes ikke mye der så den holder seg pen ettersom man eldes. Men det er mulig man helst skulle gjort litt mer utav den enn bare en pote.

Poten ble ihvertfall veldig fin, så acrylmaling på papir funker supert. Bare å kline på labben og trykke den ned på arket. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet (endret)

Da har vi kjøpt inn utstyr og skal ta poteavtrykk. Gleder meg!

Vi bestemte oss for å teste den med 2 lerret.

Blir et flott minne å ha den dagen vovva mi er borte

Endret av Kårky
Annonse
Skrevet

Du får oppdatere oss på how it turns out!

Skrevet

Fancy shit!

Det er så utrolig KULT!

Skrevet

Tatt avtrykk og de ble kjempefine !!

Vi kjøpte et større lerret på "noe for en hver" butikken og brukte den

svarte fargen som fulgte med pakken fra Panduro.

Anbefaler å klippe vekk potehår der du kommer til (under poten ) og prøve trykke et par ganger så bikkja ikke får panikk (jeg har pysehund)

Vi valgte å ha et trykk fra for-og bakpoten på samme sted

skal få malt på navn og fødselsdato seinere

• Liker 2
Skrevet

Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...