AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Noen her som bor i høyblokk? Hvordan løser dere dette med utvendig vindusvask?
FrøkenJosefine Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Ja, men vinduene mine går innover! :D Bodde i en annen blokk en gang og da hang jeg utenfor som en liten apekatt..Er vel ikke akkurat anbefalt!!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Vinduene mine er sånne husmorvinduer som kan svinges utover og rundt, så utsiden kommer inn. Det er veldig veldig langt ned, men jeg vasker ikke vinduene oftere enn max to-tre ganger i året. Viktig å ha på stødige sko, eller å være barbeint når jeg vasker. Har tenkt falle-tanken noen ganger, men slått den raskt bort igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har H-vindu som vippes ut og rundt. Plasserer så en stol på innsiden til å stå på og når fint hele vinduet.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Heldige dere er da! Tre av stuevinduene mine kan ikke åpnes, så derfor går de heller ikke å vippe rundt... Kjempegodt planlagt av de som bygde her, syns jeg! -TS
Umulius84 Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Hehehe, samme dilemma har jeg vært i!! Har leilighet i en høyblokk, 9.etg, asfalt rett under! 2 av vinduene(de aller minste) kan snus innover, men de to siste funker det ikke å åpne får å få mer tilgang...Aaaner kke hvordan jeg skal få de rene, og i tillegg har en fugl skjiti på den ene:-p
Donpedro Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Hva gjør andre i blokken? Gå sammen i samaiet og leie et firma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå