AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Noen slankeeksperter her inne, som kan si meg ca hvor fort dere tror jeg går ned i vekt? Jeg er jente, 175 høy og veier 62 kg. Spiser 700 kalorier daglig, som består av kyllingfile stekt i rapsolje, kinakål, fullkornpasta og forskjellige grønnsaker. Går en times tur før frokost 5 dager i uken. Dette er ikke så sunt med tanke på få kalorier, men er kun for en liten periode.
eksospalme Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Er det egentlig nødvendig å slake seg når du er 175 og veger 62 kg? Virker ut som at du er slank allerede
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Er jo forsåvidt slank ja, men følte meg bedre slik jeg var før svangerskap, så ønsker å ned til det jeg var da:)
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Ja, det er for få kalorier i forhold til hva som er sunt. Men noen som har peiling på ca hvor raskt jeg vil gå ned? Som sagt, dette er kun for en kort periode!
Violetsky Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg er like høy som deg og veier et par kilo mer enn deg og jeg føler selv jeg er ganske slank. Du sier det bare er for en liten periode, men er du ikke redd for å gå opp igjen så fort du starter med normalt kosthold igjen da? Edit: dette er ikke stygt ment, jeg bare lurer Endret 4. mai 2011 av Rosa Pute
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Skjønner hva du mener Rosa Pute. Var slik jeg ble som jeg ble tidligere. Slanket meg godt først, for så å øke i kalorier og begynne styrketrening. Skjønner jo at dette opplegget jeg gjør nå tærer på musklene, men denne metoden fungerer på meg.. Bare ønsker en pekepinn på hvor raskt kiloene går av
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Skulle da tro at noen her inne kunne gi et ca svar?
PepsiMax Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Det spørs hvor mye kcal du forbrenner pr dag, eller dvs hvor stort kcaltap du har. Går du 500 kcal i underskudd hver dag går du ned 0,5 kg i uka. Men du går jo uansett i et mye større minus enn dette. Men det er ikke sundt for kroppen og det er umulig å ikke gå opp i vekt da du starter med et normalt kosthold igjen.
b0blitez Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 det du spiser er alt for lite, og det vil ødelegge forbrenningen din. Du kan også bli syk av sånn slanking, jeg ble det og det var helt jævlig skal jeg si deg. Hvis du starter å spise normalt igjen, kan det hende at du går opp i vekt mer enn det du veide
baltazar Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Hei! Noen slankeeksperter her inne, som kan si meg ca hvor fort dere tror jeg går ned i vekt? Jeg er jente, 175 høy og veier 62 kg. Spiser 700 kalorier daglig, som består av kyllingfile stekt i rapsolje, kinakål, fullkornpasta og forskjellige grønnsaker. Går en times tur før frokost 5 dager i uken. Dette er ikke så sunt med tanke på få kalorier, men er kun for en liten periode. Veldig enkelt å svare nei på det og kan gi deg en kort begrunnelse. Kroppen din forbrenne nesten ikke noe med et inntak på 700 kalorier og du må nesten slutte med og spise om du skal gå ned i vekt. Du har allerede mangel på viktige næringsstoffer, og ikke minst livsviktige fettsyrer. For å slanke bort fett må du også få i deg noe fett. Det du driver med nå er direkte helsefarlig og det kan være starten på en spiseforstyrrelse. Det som er litt synd er at du bare tenker på å komme deg fortest mulig ned i vekt uten å forstå hva du utsetter kroppen din for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå