AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 har fått tilbud om 2 forskjellige stillinger. ene er vikariat og den andre er fast stilling. jeg skal ta skole ved siden av 50%. har høyere utdanning 3år(økonomi) men ingen relevant erfaring. den ene er som administrasjon sekretær og den andre er som kontor/resepsjon ansvarlig i en selvstendig stilling. jeg har fått spm om hva jeg ønsker i lønn. her er jeg redd for å bomme meget. enten forlange for masse, eller ta til takke til altfor lite..
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Startlønnen for sekretær/konsulent med 3 års høyere utdanning i kommunal sektor er på ca. 320 000, noen tusenlapper mer dersom du har ansennitet.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Regner med de over her mener 300-330 fast lønn for full stilling. Det er en vanlig lønn for en slik stilling.
Glitnir Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Har du en stor grad av selvstendighet og ansvar (utover å ha ansvar for telefon, post, fakturering etc), så kanskje opp mot 350'. Ellers som skissert over tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå