Gå til innhold

Hostel med bra beliggenhet i London

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til hostel i London som oppfyller disse kriteriene? Vi vil gjerne komme billig unna, men vil også ikke bo sammen med fremmede, eller måtte dele bad med andre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke prøve easy hotel?

Knøttsmå bøttekottrom, eget bad, må betale ekstra hvis man vil ha tv/ekstra håndkle/vask av rommet under oppholdet. Ikke noe for de klaustrofobiske, men helt geniale priser dersom man bestiller i god tid i forveien.

AnonymBruker
Skrevet

YHA London Central! Kjempefornøyd :)Min lenke

YHA har flere hosteller i London, men den som heter YHA London Central ligger 5 min å gå unna Oxford Street, ved Oxford Circus.

AnonymBruker
Skrevet

Oi sorry, jeg såg ikke at dere ønsket tomannsrom. Jeg tror ikke YHA har tomannsrom, men de har firemannsrom med eget bad. Ikke at det hjelper dere..

Skrevet

Vil du ha et hostell som ligger på West End, prøv YHA Youth Hostel Oxford Street som ligger i Noel St i Soho. Her bodde jeg en helg for snart 4 år siden, så dette kan jeg gå god for, for dem som ikke trenger hotellstandard. :) Dette hostellet ligger så og si på Oxford St. Kjempesentralt. Du får også tomannsrom her. :)

Ellers anbefaler jeg Generator Hostel som ligger oppe ved Russel Square (Piccadilly Line). Her får du også tomannsrom, og selv om det er laaangt fra like sentralt som det øverste, er det fortsatt gåavstand til Oxford St, og så kommer du deg veldig kjapt rundt med tuben. Generator er et stort hostell hvor du treffer mange unge reisende. Det er egen bar her, samt internettkafe og vaskeri, og du får kjøpt middag på hostellet om du trenger det.

Skrevet

Jeg og noen venninner bodde på et ganske bilig, dog komfertabelt hotell i Notting Hill. Husker ikke navnet, men kan prøve å finne det ut:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange bra tips! Skal kikke litt på alle linkene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...