AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Del Skrevet 4. mai 2011 Det virker som en god del, hovedsaklig godt voksne og foreldre har sterke forommer mot brusen Urge. Hvorfor det? Husker svært mange snakket om det da den kom, men hører folk nå i dag også. Jeg har hørt foreldre som har nektet barna sine å drikke det og galt det gift, at den er svært farlig og slikt. Er det gyldige grunner eller er det på grunn av etiketten? For jeg har faktisk hørt flere komentere etiketen og ment at brusen ser ut som gift og ikke vil kjøpe den på grunn av det. Kan også nevne at de fleste jeg har hørt si slike ting drikker andre brus fra Coca-Cola så virker ikke som det er fordi de er Coca-Cola motsandere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 4. mai 2011 #2 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er ekstremt usunt og dersom en gutt drikker for mye av det får han mindre penis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Del Skrevet 4. mai 2011 Fargen på urge kommer fra snørr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er ekstremt usunt og dersom en gutt drikker for mye av det får han mindre penis. Gjelder denne krympende effekten for jenter også? Får man mindre vagina, eller er effekten motsatt slik at man blir vid som en vindtunnel? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 4. mai 2011 #5 Del Skrevet 4. mai 2011 hehehe ja.. i gamle dager kalte alle vennene mine Urge for nørdebrus...hehehe Gudene vet hvorfor.. evig eies kun et dårlig rykte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Del Skrevet 4. mai 2011 åååÅÅåååå nå fikk jeg lyst på urge! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er ekstremt usunt og dersom en gutt drikker for mye av det får han mindre penis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Del Skrevet 4. mai 2011 Da jeg var yngre ble den kalt for "narkobrusen".... Hvorfor aner jeg ikke. Etiketten er ikke så veldig classy, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #9 Del Skrevet 4. mai 2011 Den har rykte på seg for å inneholde mye koffein, og det er jo fullt forståelig at foreldre ikke vil at barn skal få i seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madison rose Skrevet 4. mai 2011 #10 Del Skrevet 4. mai 2011 den har vel (hadde i hvertfall det før) høyest innhold av koffein og sukker av alle Coca-Cola Company-drikkene, regner med det er derfor? jeg synes det er den beste brusen og er kjempeglad for at vi har den i Norge (som eneste land i verden tror jeg, vet at mange savner den i USA). men jeg drikker den jo som med all annen brus - med måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 4. mai 2011 #11 Del Skrevet 4. mai 2011 Samboern min ble avhengig. Han drakk flere flasker om dagen og måtte ha en flaske stående ved sengen da han la seg. Hver natt våknet han av abstinenser... Selv på bakgrunn av dette må jeg si at det ikke finnes noe bedre enn en iskald urge i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. mai 2011 #12 Del Skrevet 4. mai 2011 Fordi det smaker bæsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #13 Del Skrevet 4. mai 2011 Fordi det smaker bæsj... Har du smakt bæsj? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #14 Del Skrevet 4. mai 2011 den har vel (hadde i hvertfall det før) høyest innhold av koffein og sukker av alle Coca-Cola Company-drikkene, regner med det er derfor? Såvidt jeg kunne finne har den hatt samme innholdet hele tiden: 14,5 mg pr. 0,5 l flaske. Coca cola har 75 mg/flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. mai 2011 #15 Del Skrevet 4. mai 2011 Mmmmm Urge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madison rose Skrevet 4. mai 2011 #16 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Såvidt jeg kunne finne har den hatt samme innholdet hele tiden: 14,5 mg pr. 0,5 l flaske. Coca cola har 75 mg/flaske. hmm, kanskje Coca-Cola har har fått høyere koffeininnhold i det siste? jeg mener i hvertfall å huske at Urge var den med høyest innhold for noen år siden, og denne tråden på et annet forum fra 2002 "bekrefter" det (der står det at per 7. mars 2002 hadde Urge 145.7mg per liter, mens Coca-Cola hadde 130.3mg per liter). Endret 4. mai 2011 av madison rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 5. mai 2011 #17 Del Skrevet 5. mai 2011 Urge er verdens beste brus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. mai 2011 #18 Del Skrevet 5. mai 2011 Fordi det smaker bæsj... Jeg syns det smaker mer som en mellomting mellom Solo og Fanta, og skjønner ikke helt at den tilfører brusmarkedet noe nytt. Annet enn middels morsomme reklamer, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. mai 2011 #19 Del Skrevet 5. mai 2011 hmm, kanskje Coca-Cola har har fått høyere koffeininnhold i det siste? jeg mener i hvertfall å huske at Urge var den med høyest innhold for noen år siden, og denne tråden på et annet forum fra 2002 "bekrefter" det (der står det at per 7. mars 2002 hadde Urge 145.7mg per liter, mens Coca-Cola hadde 130.3mg per liter). Hvis det er koffein man er ute etter, kan jeg anbefale doble espresso. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 5. mai 2011 #20 Del Skrevet 5. mai 2011 hmm, kanskje Coca-Cola har har fått høyere koffeininnhold i det siste? jeg mener i hvertfall å huske at Urge var den med høyest innhold for noen år siden, og denne tråden på et annet forum fra 2002 "bekrefter" det (der står det at per 7. mars 2002 hadde Urge 145.7mg per liter, mens Coca-Cola hadde 130.3mg per liter). Tror det må ha vært en kommafeil. 145.7mg per liter hørest ut som litt meste laget. Urge intense inneholder 75mg per liter, tviler derfor på at brusen urge inneholder mer koffein enn energidrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå