Reina Skrevet 6. november 2003 #1 Del Skrevet 6. november 2003 Lurer på hvor mye det er nødvendig/vanlig å låne for ett studieår? Det blir nok flere enn et år for meg, men greit å forberede seg litt Jeg har tenkt å leie leilighet med det første, og sannsynligvis jobbe litt utenom, hvor mye trenger jeg? Jeg får jo ikke like mye bortebuerstipend som på videregående, så det blir nok en del låning. HVor mye måtte du låne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 6. november 2003 #2 Del Skrevet 6. november 2003 Man får 80 000 pr år, full pott med stipend og lån. Siden lånet er rentefritt i studietiden vil jeg anbefale deg å låne alt du kan selv om du kanskje ikke trenger pengene. Hvis du ikke trenger de er det bare å sette inn på høyrentekonto og f. eks. bruke som egenkapital når du engang skal kjøpe leilighet. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 7. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2003 Er 80 000 den høyeste summen det går an å få i lån og stipend? Hvor mye utgjør stipendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 7. november 2003 #4 Del Skrevet 7. november 2003 Hvis du ikke har barn, eller det er andre spesielle ting ved din situasjon, vil du få 80000 i året. For å få nøyaktig svar på hvor mye støtte du kan få bør du gå inn på lånekassens nettsider og sjekke støttekalkulatoren. Da får du også vite hvor mye som er lån/stipend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 7. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2003 Takk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #6 Del Skrevet 16. november 2003 Fär litt ekstra när du gär pä privatskole (BI) eller i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå