Rumohra Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 I dag og i går var jeg på intervju hos to ulike butikker som ekstrahjelp (jobb 1 og jobb 2). Følte begge intervjuene gikk bra, særlig det i dag (jobb 2). Saken er at jeg får tilbakemelding fra jobb 1 i løpet av uken, og jobb 2 i begynnelsen av neste uke. Det er jobb 2 som jeg helst vil ha. Jeg lurer derfor på hva jeg skal gjøre dersom jeg får en telefon fra jobb 1 i løpet av noen dager og har fått jobben? Jeg fortalte jobb 2 at jeg ventet tilbakemelding fra jobb 1, men at jeg helst ville ha jobb 2. Da sa de jeg skulle ringe dem om jeg fikk jobben hos jobb 1. Betyr det at de er interessert i å ansette meg? Er det veldig frekt mot jobb 1 å be om noen timer til å få kontakt med jobb 2 og høre om det er jobb til meg der eller ikke?
eksospalme Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Tror de forstår at du vil ha litt tid til å tenke over det, det er tross alt en stor avgjørelse.
Rosalie Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Du ber om eit par dagar tenkjetid om du får tilbod om jobb nr. 1. Så ringar du jobb nr. 2 og seier at du må ha ei avklaring innan lunsj dagen etter. Har du ikkje høyrd noko innan lunsj, kan du ringe dei ein gong til og gi beskjed om at du må ha ei avklaring innan 10 min. Får du ikkje det, takkar du ja til jobb nr. 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå