Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg HAR så lyst til å forstørre overleppene mine litt, uten at jeg får Donald-trut da... Men synes det er dyrt å betale over 3000,- kr for restylane som varer i max 3 mndr... Er dette mitt eneste alternativ?

Leste på bloggen til Mari Haugersveen (kjæresten til Petter Pilgaard) at hun forstørrer leppene litt, og synes d ser veldig naturlig ut. Men hun har muligens råd til 3000,- kr hver 3.mnd..

Har du prøvd å forstørre leppene noengang? Hvor lenge varte d? Hva betalte du? Og var det med restylane eller botox? Var du fornøyd? Hehe, mange spørsmål her...:-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg har valgt leppeforstørrelse ved bruk av permanent makeup / lipliner. er superfornøyd med dette - større lepper og en fantastisk innramming av leppene, og det ser veldig naturlig ut :) og dette varer jo også i mange år

AnonymBruker
Skrevet

jeg har valgt leppeforstørrelse ved bruk av permanent makeup / lipliner. er superfornøyd med dette - større lepper og en fantastisk innramming av leppene, og det ser veldig naturlig ut :) og dette varer jo også i mange år

Ok, tusen takk for svar :)

Er det INGEN andre som har prøvd restylane eller botox i leppene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...