AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Er bare nysjerrig på om det er noen rike KG'ere. Eller er vi bare fattige studenter og blakke alenemødre? I såfall. Hvordan er det å være rik? Gir du mye til gode formål? Hvordan ble du så rik? Arv? Jobb? Investeringer?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hadde sex med en fyr og fikk 50 millioner for det. 11
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg er verken fattig alenemor/far eller blakk student, men jeg er heller ikke Norges rikeste. Jeg har vært heldig og arvet litt, har tatt en mastergrad og fått en god stilling.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg er ikke rik, men tar en utdannelse som vil sikre meg økonomisk. Målet er ikke å være rik, men ha nok til å dekke utgifter, kunne ta en ferie med familie og ikke måtte bekymre meg for noe som har med penger å gjøre. Med for masse penger kommer også mange problemer, hvem vil vel ha det?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Tror av en eller annen grunn ikke de som virkelig er rike kommer til å fortelle om det her inne. Husker det var en bruker for lenge siden som stadig skrøt av luksusforbruket sitt og som skrev at jobben hennes var å drive med day-trading. I julegave til hunden kjøpte hun og mannen Hästens-seng osv. Antar det var en tulleprofil.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Tror av en eller annen grunn ikke de som virkelig er rike kommer til å fortelle om det her inne. Husker det var en bruker for lenge siden som stadig skrøt av luksusforbruket sitt og som skrev at jobben hennes var å drive med day-trading. I julegave til hunden kjøpte hun og mannen Hästens-seng osv. Antar det var en tulleprofil. Nei hvorfor det. Hadde jeg vært rik hadde katten min fått matskåler i gull 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Siden det bare er en som har svart på det ts spør om så tror jeg ikke det er så mange rike her
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har ikke sparekonto en gang, for jeg har ingenting å spare, så jeg er hvertfall langt fra rik.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Nei hvorfor det. Hadde jeg vært rik hadde katten min fått matskåler i gull Prinsen min og 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor svarer alle som ikke er rike? Var ikke spørsmålet rettet til de rike? TS spør om noen er rike her. Ikke om noen er blakke her.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor svarer alle som ikke er rike? Var ikke spørsmålet rettet til de rike? TS spør om noen er rike her. Ikke om noen er blakke her. Tipper de fleste er på jobb og gjør seg fortjent til pengene sine! 2
Sugerøret Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 hva legger TS i Veldig rik? 10000 tusen? Halv million ? Millioner ?
Gjest Eurodice Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Tror av en eller annen grunn ikke de som virkelig er rike kommer til å fortelle om det her inne. Husker det var en bruker for lenge siden som stadig skrøt av luksusforbruket sitt og som skrev at jobben hennes var å drive med day-trading. I julegave til hunden kjøpte hun og mannen Hästens-seng osv. Antar det var en tulleprofil. Kanskje dette var den samme som skrev at hun og mannen skulle kjøpe en luksusseng fra Hästens til seg selv, "bare" 600 000 kroner
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 hva legger TS i Veldig rik? 10000 tusen? Halv million ? Millioner ? Er det noen som er VELDIG rike hvis de har 10 000?? Det er vel knapt til neste mnds regninger.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #15 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har god lønn og 8 siffret beløp i aksjer, men jeg er ikke rik. Definer rik først... Min definisjon på rik er å ha nok penger til å aldri trenge å tenke på penger igjen.
Genesis Skrevet 4. mai 2011 #16 Skrevet 4. mai 2011 eg har god lønn og 8 siffret beløp i aksjer, men jeg er ikke rik. Definer rik først... Min definisjon på rik er å ha nok penger til å aldri trenge å tenke på penger igjen. Et 8-siffret beløp vil si 10 millioner eller mer. Aksjemarkedet har en gjennomsnittelig avkastning på 8-9 prosent årlig. Dvs. at du kan ta ut rundt 1 mill i utbytte i året, minus skatt sitter du igjen med ca. 700 000 til forbruk årlig. Ergo: Du trenger aldri tenke på penger igjen!
Riskrem Skrevet 4. mai 2011 #17 Skrevet 4. mai 2011 Generelt her på KG virker det som at folk anses som "rike" hvis de tjener over 400.000...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #18 Skrevet 4. mai 2011 Et 8-siffret beløp vil si 10 millioner eller mer. Aksjemarkedet har en gjennomsnittelig avkastning på 8-9 prosent årlig. Dvs. at du kan ta ut rundt 1 mill i utbytte i året, minus skatt sitter du igjen med ca. 700 000 til forbruk årlig. Ergo: Du trenger aldri tenke på penger igjen! For det første, så fungerer ikke aksjemarkedet slik. Jeg vet at du går en eller annen økonomilinje nå, og du kommer til å lære mer om det senere. Hvis aksjemarkedet gjennom 5 år har gjennomsnittlig avkastning på 10%, og du investerer 1 Kr i år 0, så sitter du ikke igjen med 1.61051 Kr etter 5 år. Sannsynligvis mindre, spesielt hvis du tar ut penger hvert år. Og med "bare" 700,000 i året så må de fleste fortsatt tenke på hvor mye penger de kan bruke.....
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #19 Skrevet 4. mai 2011 Generelt her på KG virker det som at folk anses som "rike" hvis de tjener over 400.000... Kanskje fordi det er mange her som aldri har opplevd å tjene så mye penger? Når en må snu på hver krone, føles 400.000 som veldig mye. 1
Mubba Skrevet 4. mai 2011 #20 Skrevet 4. mai 2011 Jeg er rik. Jeg har alt jeg trenger; en fantastisk forlovede, en nydelig pusekatt, et godt hjem, en myk seng å sove i, vann og mat, men nei, jeg er ikke rik på penger! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå