Arketypen Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Er det bare jeg, eller er det nå på grensen til anstendighet hvor mye man skal vise?... To cm til, så ser vi jo .. ja... Blir litt... målløs jeg! Hva er poenget? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200454
Diva Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Omigod! Første som slår meg er ordet "hobbyneger".... No offense, men hun var salig brun Synes hun er mer avkledd enn påkledd ja... Ser ut til at det er en trend å vise så mye som mulig ( fram til neeesten naken ). Også sier de også gjerne : "'æhm, assåå - jeg spiller jo ikke på sex jeg daaaa" hihihi.... Antrekket var for øvrig ikke særlig kult heller.
philippa starck Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Et helt vanlig jobbantrekk for Philippa. Man må jo pynte seg... :blunke:
Silfen Skrevet 6. november 2003 #4 Skrevet 6. november 2003 Øh, tror ikke jeg får opp samme linken som dere.
Gjest Shivani Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 De Hilton-søstrene har nå aldri vært kjent for sin gode smak.
Arketypen Skrevet 6. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2003 Jge for min del synes det er forskjell på å være "pent kledd" dvs klær som passer til en, og som gjør at en fremhever seg selv som person; og å være kledd slik at en trigger nyskjerrighet dit at en lurer på hvordan kjønnsleppene ser ut...
MarianneE Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Jøss!! Jenta glemte jo og kle på seg, jo!!
MarianneE Skrevet 6. november 2003 #9 Skrevet 6. november 2003 Godt hun var nybarbert :o Tør ikke engang tenke på alternativet......
aline Skrevet 6. november 2003 #10 Skrevet 6. november 2003 Også er hun sikkert jomfru!!! :o (tenkte bare Britany Spears når jeg så bildet, og hun var jo liksom jomfru leeeenge selv om hun så mer ut som noe heeeelt annet....)
Jen Skrevet 6. november 2003 #11 Skrevet 6. november 2003 Det er bare å vente til hun bøyer seg det, så ser man om hun er jomfru .
manji Skrevet 6. november 2003 #12 Skrevet 6. november 2003 Hva er poenget? Se, bli sett og snakke om. Akkurat som vi gjør her inne nå. Målet er nådd.
ehu Skrevet 6. november 2003 #13 Skrevet 6. november 2003 Jge for min del synes det er forskjell på å være "pent kledd" dvs klær som passer til en, og som gjør at en fremhever seg selv som person; og å være kledd slik at en trigger nyskjerrighet dit at en lurer på hvordan kjønnsleppene ser ut... Er det ikke slik moten er ,da at man skal vise så mye som mulig utenom brystvortene og kjønnsleppene? Forstår ikke helt hvorfor det er så viktig å vise frem hver millimeter av kroppen sin jeg da. Men de har kanskje ikke så mye annet enn den å vise fram?
manji Skrevet 6. november 2003 #14 Skrevet 6. november 2003 Jah. De er jo bare nødt til å være dumme, når de er 'pene'.
Suzy Skrevet 6. november 2003 #15 Skrevet 6. november 2003 Er det bare jeg, eller er det nå på grensen til anstendighet hvor mye man skal vise?... To cm til, så ser vi jo .. ja... Blir litt... målløs jeg! Hva er poenget? Tenkte faktisk akkurat det samme da jeg leste artikkelen for litt siden... Ikke så fint at det gjør noe ivertfall... Stakkar lita...
Edie Skrevet 6. november 2003 #16 Skrevet 6. november 2003 Lurer på om man ser rørleggersprekk bak jeg??
Arketypen Skrevet 6. november 2003 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2003 Se, bli sett og snakke om. Akkurat som vi gjør her inne nå. Målet er nådd. aha.. Snakket om negativt altså.. jaja.. Hver sin lyst...
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2003 #18 Skrevet 6. november 2003 Jeg så en motereportasje i Det Nye (tror jeg det var) for et par uker siden, hvor de tok for seg og forklarte forskjellen på sexy og vulgær. Det ser ut som om unge frk Hiton burde lest den reportasjen. I forrige nummer av samme blad, viste de forøvrig et bilde av frk Spears i omtrent like dekkende plagg, og under bildet stod teksten: Vulgær - ikke sexy. Som en henvisning til nevnte tidligere artikkel/reportasje...
Gjest Turi Skrevet 6. november 2003 #19 Skrevet 6. november 2003 Jeg tror hun promoterer brazilian wax
Gjest care Skrevet 6. november 2003 #20 Skrevet 6. november 2003 ...og å være kledd slik at en trigger nyskjerrighet dit at en lurer på hvordan kjønnsleppene ser ut... :o Seriøst, lurer menn på det :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå