sanssouci Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg elsker å gå i høye heler. Er 166,5 cm og er derfor ikke så alt for høy i utgangspunktet. Helene jeg som regel går med og kjøper er 10 cm evt litt lavere eller høyere. Men jeg har en tendens til å føle meg så veldig høy og stor med en gang jeg får på meg heler og går ved siden av folk som ikke har det. Hele vinteren har jeg brukt skoletter med en mellomhøy hel og da tenker jeg aldri over det. Jeg vurderer nå om jeg skal bruke høye heler (11 cm), på byen på lørdag. Er det bare jeg som inbiller meg sånt eller er det fler som føler på det? Og hva syns dere gutter om jenter i høye heler? Han jeg holder på med er jo 197 cm, så om jeg får på meg 11 cm hel, så er han fortsatt MYE høyere enn meg. Skjønner ikke hvorfor jeg stresser sånn med dette, vet jo at jeg kan gå fint i heler..!
MilliVanilli Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Høye hæler er et must på byen! Jeg har snakket med flere gutter som synes høye hæler er turn-on.
Gjest minsin373 Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Er kjempefint med høye hæler! Jeg går aldri på byen uten...I min erfaring er det ikke noe guttene har noe i mot, heller det motsatte! Føler ofte at jeg er veeeldig høy, men er jo egentlig ikke det. Syns ikke du skal stresse mer over det og heller kose deg på byen
FantasDick Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Går aldri på byen uten høye hæler! Bruker som regel sko med 10-15 cm ekstra. Merker godt at jeg blir høyere, men synes absolutt ikke at jeg blir for høy! Jeg er 164 cm.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Jeg er 163 cm høy, og går alltid i høye hæler på byen! Gikk uten en gang, og jeg druknet på dansegulvet. Huff, aldri igjen!
Gjest Fikira Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Så lenge du ikke drikker deg stupefull så er vel høye heler bare flotters. Blir du derimot veldig full blir det plutselig ufattelig usexy. Mange som TROR de klarer å gå med slikt når de er full, enda til gode å se noen som faktisk klarer det =)
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Vel, hva med oss som pusher 180 grensen? Føler jeg ruver nok om jeg ikke skal ruve rundt på høye hæler.. Når jeg går ut med mine venner som er ca 165 og de går med høye hæler og jeg uten, er vi omtrent like høye og det passer meg fint
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Ja høye hæler er hot, men ikke så hot når man ikke kan gå på de Da burde man heller la hver å gå på hæler eller velge noen som er litt lavere. Har sett nok av jenter på byen med kjempe høye hæler som de ikke klarer å gå på. Ser bare dumt ut. 1
Ivy Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Har ei venninne som vegrer seg mot å gå med høye hæler fordi hun er 180cm uten. jeg skjønner tankegangen, men syns det er ekstra stilig hvis hun tørr å gå med det! Kroppen får en helt annen fasong og man får "lengre" ben. (såfremt at man kan gå med de da) Og som nevnt tidligere i tråden, for mye alkohol + høye hæler = turn off.
Wolf Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Er mann og synes høye heler er flott, kroppen får en nydelig fasong som nevnt over her. Men alt for mange kvinner på byen takler ikke høye heler, de stabber seg bort over og balanserer på bena, det blir dumt, og lite pent. 1
Cherish Skrevet 5. mai 2011 #12 Skrevet 5. mai 2011 Jeg pleier som regel alltid å gå med høye hæler på byen! Skulle gjerne gått med det oftere også, men får så inn i granskaugen vondt under tåballen! Har til dags dato kun funnet et par høye sko som jeg klarer å gå med i mer enn 2 timer før jeg må ta av meg skoene og gå med de i hånda!
Gjest Nadezhda Skrevet 5. mai 2011 #13 Skrevet 5. mai 2011 Jeg pleier som regel alltid å gå med høye hæler på byen! Skulle gjerne gått med det oftere også, men får så inn i granskaugen vondt under tåballen! Har til dags dato kun funnet et par høye sko som jeg klarer å gå med i mer enn 2 timer før jeg må ta av meg skoene og gå med de i hånda! Litt misvisende avatar? Hehe... Det er veldig mye med vane å gjøre, før gikk jeg alltid i ganske høye hæler, nå som jeg ikke har gjort det på lenge, får jeg fort vondt.
Cherish Skrevet 5. mai 2011 #14 Skrevet 5. mai 2011 Litt misvisende avatar? Hehe... Det er veldig mye med vane å gjøre, før gikk jeg alltid i ganske høye hæler, nå som jeg ikke har gjort det på lenge, får jeg fort vondt. *ønsketenkning*
antibac Skrevet 5. mai 2011 #15 Skrevet 5. mai 2011 Jeg gikk alltid med høye hæler før, 12-13 cm høye. Jeg gikk meg dessverre lei, nå går jeg ALDRI med høye hæler lenger. Utestedene jeg går på er uansett ikke så veldig "pynta". Høye hæler fungerer uansett litt dårlig i denne byen, altfor mye brostein.
Gjest Nadezhda Skrevet 5. mai 2011 #16 Skrevet 5. mai 2011 Jeg gikk alltid med høye hæler før, 12-13 cm høye. Jeg gikk meg dessverre lei, nå går jeg ALDRI med høye hæler lenger. Utestedene jeg går på er uansett ikke så veldig "pynta". Høye hæler fungerer uansett litt dårlig i denne byen, altfor mye brostein. I feel you. Er uansett ikke noen som legger merke til det (tenker jeg inni meg).
Ziegel Skrevet 6. mai 2011 #17 Skrevet 6. mai 2011 Så lenge du ikke griner høl i huet på gutta om hvor fæle de er å gå i når dere evnt er på vei hjem eller til et sted for nattmat. Så er det bare å kjøre i vei.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #18 Skrevet 6. mai 2011 Så lenge du ikke griner høl i huet på gutta om hvor fæle de er å gå i når dere evnt er på vei hjem eller til et sted for nattmat. Så er det bare å kjøre i vei. Hehe, gutter har alltid andre synspunkter enn jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå