Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #61 Skrevet 23. august 2011 Når han hang i en propell, eller når han hanglet rundt på filmfestivaler? Jeg hadde sansen for Pål, han kunne kunsten å ha det artig.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #62 Skrevet 23. august 2011 En million er et 7-sifret beløp . Ja, og poenget var??
Gjest Eurodice Skrevet 23. august 2011 #63 Skrevet 23. august 2011 Ja, og poenget var?? Les innlegg nr. 60 en gang til. Jeg siterer en mann som selv forteller at han er homofob, og at hvis han skulle være sammen med en mann, ville han ha et sekssifret beløp, men en million var jo noe det også (sitert etter hukommelsen). Forstår du poenget nå?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #64 Skrevet 23. august 2011 Les innlegg nr. 60 en gang til. Jeg siterer en mann som selv forteller at han er homofob, og at hvis han skulle være sammen med en mann, ville han ha et sekssifret beløp, men en million var jo noe det også (sitert etter hukommelsen). Forstår du poenget nå? Dette er hva Gjest skriver, så slipper du å lete i hukommelsen: "Å skulle gjort noe med en mann... usj. Jeg er ekte homofob, takler ikke se menn kysse hverandre på film en gang. Så da skulle jeg ha hatt et seks sifret beløp. Og selv da tviler jeg veldig på at jeg hadde maktet å gjøre noe. Men for en mill? Bare sett i gang, mann! ;o) "
Gjest Eurodice Skrevet 23. august 2011 #65 Skrevet 23. august 2011 Dette er hva Gjest skriver, så slipper du å lete i hukommelsen: "Å skulle gjort noe med en mann... usj. Jeg er ekte homofob, takler ikke se menn kysse hverandre på film en gang. Så da skulle jeg ha hatt et seks sifret beløp. Og selv da tviler jeg veldig på at jeg hadde maktet å gjøre noe. Men for en mill? Bare sett i gang, mann! ;o) " Ok, men essensen er den samme. Du forstår tydeligvis ennå ikke hva som er mitt poeng. En million er større enn hvilket som helst sekssifret tall!
Gjest Nedfall Skrevet 23. august 2011 #66 Skrevet 23. august 2011 Ok, men essensen er den samme. Du forstår tydeligvis ennå ikke hva som er mitt poeng. En million er større enn hvilket som helst sekssifret tall! Men bare en krone mer enn 999999! (Tilbudspris)
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #67 Skrevet 23. august 2011 Ok, men essensen er den samme. Du forstår tydeligvis ennå ikke hva som er mitt poeng. En million er større enn hvilket som helst sekssifret tall! De her anonyme brukerne har ikke fattet det enda.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 23. august 2011 #68 Skrevet 23. august 2011 Ok, men essensen er den samme. Du forstår tydeligvis ennå ikke hva som er mitt poeng. En million er større enn hvilket som helst sekssifret tall! Men det han sier er jo at han til og med hadde vært villig til å gjøre det for mindre. Når det dreier seg om en mill er det virkelig bare å kjøre på. Så her er det egentlig du som har misforstått gjestens humor 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #69 Skrevet 23. august 2011 Ok, men essensen er den samme. Du forstår tydeligvis ennå ikke hva som er mitt poeng. En million er større enn hvilket som helst sekssifret tall! Selvsagt er en million større. Og det er akkurat det Gjest skriver. Han er i tvil om han kunne gjort det for et sekssifret tall, men han gjør det for en million. 1
Djungelvrål Skrevet 23. august 2011 #70 Skrevet 23. august 2011 Tror bare jeg kunne prostituert meg som siste utvei hvis sønnen min led og sultet, det er derfor de aller fleste prostituerte på verdensbasis gjør det og derfor det aldri kommer til å ta slutt.
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #71 Skrevet 23. august 2011 Tror mange prostituerer seg for å få råd til det lille ekstra.
Djungelvrål Skrevet 23. august 2011 #72 Skrevet 23. august 2011 Med mange mener du? Nabodama? Venninna på face, kassadama på kiwi, eller kanskje læreren din på Vg?
K.A. Skrevet 23. august 2011 #73 Skrevet 23. august 2011 En mann? Nope. Ikke engang for en milliard. For en milliard hadde jeg gjort det med en hest. 1
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #74 Skrevet 23. august 2011 Med mange mener du? Nabodama? Venninna på face, kassadama på kiwi, eller kanskje læreren din på Vg? Med "mange" mener jeg mange av de som prostiterer seg i forkant.
waco Skrevet 23. august 2011 #75 Skrevet 23. august 2011 For en milliard hadde jeg gjort det med en hest. Hvis jeg skulle gjort det med et dyr så måtte det vært en sel eller noe sånt.
Gjest kitti Skrevet 23. august 2011 #76 Skrevet 23. august 2011 Inspirert av litt snikk-snakk på P4 For damene: En mann kommer til deg og tilbyr deg en million kroner for en kveld og natt med sex. Hva svarer du og hvorfor? Har utseendet noe å si? En kvinne kommer til deg og tilbyr det samme. Hva blir da svaret? For menn: Samme spørsmålsstilling, men i omvendt rekkefølge. Hvorfor spør du?
K.A. Skrevet 23. august 2011 #77 Skrevet 23. august 2011 Hvis jeg skulle gjort det med et dyr så måtte det vært en sel eller noe sånt. Får jeg en milliard skal jeg ikke være så kresen på det. For en milliard skulle jeg ikke skammet meg engang. Men det skal være en skattefri milliard, ja!
Gjest Bjørn82 Skrevet 23. august 2011 #78 Skrevet 23. august 2011 Jeg hadde gjort det.. Sagt ja.. JADA!! Jeg er en skikkelig pengekåting.. Men om det var en mann, vel.. Jeg hadde nok gjort det, men jeg tror jeg hadde kunnet ende opp som et slags voldtektsoffer med litt kjedelige ettervirkninger.. Sånn psykisk.. Men 1 000 000,- det er så mye penger at jeg ville gjort nesten hva som helst for å få pengene.. Jeg ville bare fått det gjort så fort som mulig, så jeg slapp å tenke på konsekvensene.. Bare få det over.. Med en jente.. Det hadde vært enklere. Hadde vært rart å få betalt for det, kanskje litt sånn nedverdigende, men med en jente så hadde jeg vertfall ikke trengt å blitt traumatisert.... Tror jeg.. (Mange syke jenter der ute.. Kunne jo hende de ville se blod og sånt da)
Gjest "gjest" Skrevet 24. august 2011 #79 Skrevet 24. august 2011 Vel, jeg leser hovedinnlegg som at det handler om gode gamle inn og ut. Det er jo ingen big deal, sånn sett.
Gjest John Skrevet 24. august 2011 #80 Skrevet 24. august 2011 Vel, jeg leser hovedinnlegg som at det handler om gode gamle inn og ut. Det er jo ingen big deal, sånn sett. For deg nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå