Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

La oss være ærlige her. Dette er prostitusjon på lik linje med annen prostitusjon. Hvor ble det av prinsippene? Eller dreier det seg kanskje ikke om prinsipper? Uansett, vi blir tutet ørene fulle av hvor forferdelige horekunder er på dette forumet, men når går jeg ut ifra at dette blir trukket tilbake. Eller er det kun greit å være horekunde hvis man er rik kanskje?

Hvis du heter Hugh Grant så er det helt i orden.

Men han kunne valgt noe høyere kvalitet enn dette, når han først skulle betale :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

No way!

Har med selvfølelse å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du heter Hugh Grant så er det helt i orden.

Men han kunne valgt noe høyere kvalitet enn dette, når han først skulle betale :)

Useriøst svar.

Skrevet

Useriøst svar.

På hvilken måte var dette useriøst, og hvorfor er ditt svar bedre?

Skrevet

På hvilken måte var dette useriøst, og hvorfor er ditt svar bedre?

Hva i all verden babler du om? Er det greit å være horekunde om man er rik eller kjent? Er det det du mener?

Skrevet

Hva i all verden babler du om? Er det greit å være horekunde om man er rik eller kjent? Er det det du mener?

:ironi:

Skrevet

spørs hvor ekkel dama er... om en mann hadde spurt meg så hadde jeg sagt ja om det bare var snakk om at jeg må bøye meg ned mens han stikker penis i rumpehullet mitt. har da lagt noen steinharde kabler i mitt liv så litt penis i anus gjør jeg lett for 1 mill.

Skrevet

La oss være ærlige her. Dette er prostitusjon på lik linje med annen prostitusjon. Hvor ble det av prinsippene? Eller dreier det seg kanskje ikke om prinsipper? Uansett, vi blir tutet ørene fulle av hvor forferdelige horekunder er på dette forumet, men når går jeg ut ifra at dette blir trukket tilbake. Eller er det kun greit å være horekunde hvis man er rik kanskje?

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, men det er forskjell på å få en million for å skreve og å få en hundrings.

Skrevet

Vel, men det er forskjell på å få en million for å skreve og å få en hundrings.

Man selger uansett kroppen sin. Det er riktignok ikke ulovlig i Norge, men moralsk sett kanskje litt på kanten

Skrevet

Man selger uansett kroppen sin. Det er riktignok ikke ulovlig i Norge, men moralsk sett kanskje litt på kanten

Alle selger jo kroppene sine, ihvertfall alle som er arbeidere.

Skrevet

Alle selger jo kroppene sine, ihvertfall alle som er arbeidere.

Selger du tilgang til kjønnsorganer altså? Det er den tyde "kropp" jeg snakker om..

Skrevet

Som mann kunne jeg knullet svært mange damer helt gratis..! Men dess styggere og eldre, vel da skulle jeg hatt betalt. Men da ville jeg neppe blitt kåt nok til å kunne gjennomføre noe uansett...

Å skulle gjort noe med en mann... usj. Jeg er ekte homofob, takler ikke se menn kysse hverandre på film en gang. Så da skulle jeg ha hatt et seks sifret beløp. Og selv da tviler jeg veldig på at jeg hadde maktet å gjøre noe. Men for en mill? Bare sett i gang, mann! ;o)

Gjest Consensio
Skrevet

For damene:

En mann kommer til deg og tilbyr deg en million kroner for en kveld og natt med sex. Hva svarer du og hvorfor? Har utseendet noe å si?

En kvinne kommer til deg og tilbyr det samme. Hva blir da svaret?

Ja, hadde gjort det ja. En million kroner hadde hjulpet meg ekstremt mye. Og sex er jo bare sex.

Min mann sa her at han også ville gjort det, og han hadde ikke hatt problemer med å la meg gjøre det.

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Ja, og ja. Men lurer også på hva en slikkelapp er?

Skrevet

Selvsagt, det er en million kroner. Kommer godt med det.

Utseende og kjønn er irrelevant. Men det forutsetter bruk av kondom og at h*n ikke har noen sykdommer man ikke kan behandles for.

Tror ikke helt på at dere som er så prinsippfaste hadde takket nei hvis dere faktisk fikk tilbudet.

Gjest Nedfall
Skrevet

En mann? Nope. Ikke engang for en milliard.

Ei dame? Såklart, kunne tilogmed akseptert pruting. Men økonomien min er litt laber, så litt må jeg jo ha. :sjarmor:

Gjest Nedfall
Skrevet

Pål Bang Hansen var jo dritkjekk!

Når han hang i en propell, eller når han hanglet rundt på filmfestivaler?

Gjest Eurodice
Skrevet

Som mann kunne jeg knullet svært mange damer helt gratis..! Men dess styggere og eldre, vel da skulle jeg hatt betalt. Men da ville jeg neppe blitt kåt nok til å kunne gjennomføre noe uansett...

Å skulle gjort noe med en mann... usj. Jeg er ekte homofob, takler ikke se menn kysse hverandre på film en gang. Så da skulle jeg ha hatt et seks sifret beløp. Og selv da tviler jeg veldig på at jeg hadde maktet å gjøre noe. Men for en mill? Bare sett i gang, mann! ;o)

En million er et 7-sifret beløp :fnise: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...