Gjest termitten Skrevet 4. mai 2011 #21 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hadde uansett kjønn tenkt skjult kamera og takket høflig nei. 1
Trillrund Skrevet 4. mai 2011 #22 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Tja, ikke lett å vite... Alt avhengig av situasjonen tror jeg.... Endret 4. mai 2011 av Trillrund 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #23 Skrevet 4. mai 2011 1 mill: Ja. HIV/Hepatitt test og kondom 100.000: Sannsynligvis. 10.000: Ikke samleie, men HIV/hepatitt test og en blowjob? Sannsynligvis, men ikke uten at jeg hadde rådført meg med eventuelle parner/partnere. 1000: Avrunking. Legger her til at jeg trolig er på vei til å bli arbeidsufør og sannsynligvis kommer til å falle mellom alle stoler.
Gjest Mirabella Skrevet 4. mai 2011 #24 Skrevet 4. mai 2011 Inspirert av litt snikk-snakk på P4 For damene: En mann kommer til deg og tilbyr deg en million kroner for en kveld og natt med sex. Hva svarer du og hvorfor? Har utseendet noe å si? En kvinne kommer til deg og tilbyr det samme. Hva blir da svaret? For menn: Samme spørsmålsstilling, men i omvendt rekkefølge. Med min sivilstatus pr i dag som gift og med en trofast mann så ville jeg nok ha sagt nei. Hadde jeg vært singel, så ville jeg nok vurdert det.
Gjest birry93 Skrevet 4. mai 2011 #25 Skrevet 4. mai 2011 Ikke lett, det der! Men som i mange andre tilfeller, så kommer det helt an på mannen. Det måtte ha vært en jeg tente på, ellers hjelper det ikke hvor mange millioner jeg hadde fått kasta etter meg. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #26 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hadde glatt latt hvem som helst pule meg for en million. Med kondom så klart /mann
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #27 Skrevet 22. august 2011 Villw du ha gjort det for 100 000? Hva med 10 000? Svar ærlig, det er ingen som tilbyr 1 mill, men 10 000 kan nok enkelte gærninger finne å gjøre. Britney Spears ble tilbudt 50 mill. Hun hadde råd til å takke nei.
Gjest "gjest" Skrevet 22. august 2011 #28 Skrevet 22. august 2011 For en million: Ja. Uten tvil, for to millioner skulle han fått pult meg i ræva også.
Sugerøret Skrevet 22. august 2011 #29 Skrevet 22. august 2011 da ville jeg svart neitakk.Jeg kan bare ha sex med den jeg elsker og som jeg vet elsker meg kårny som jeg er
Kruskakli Skrevet 22. august 2011 #30 Skrevet 22. august 2011 Ja. Kvinner og menn, her er alle velkommen
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #31 Skrevet 22. august 2011 Så lenge en kondom, slikkelapp og dusj er med så hadde jeg gjort det på flekken, uansett utseende tror jeg faktisk. Og det gjelder begge kjønn. Er kvinne selv. Hva er slikkelapp?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2011 #32 Skrevet 22. august 2011 Jeg kunne ha gjort det. Jeg er drittlei av å ha et elendig sexliv som ikke gir meg noe. Å være 35 uten noensinne å ha opplevd orgasme ved slikking/fingring/samleie er regelrett dritt. Så jeg hadde sett på det som en godt betalt jobb. Noe glede hadde jeg uansett ikke fått ut av det. Men for pengene kunne jeg ha bedret livssituasjonen til familien.
Gjest "gjest" Skrevet 22. august 2011 #33 Skrevet 22. august 2011 (endret) Jeg kunne ha gjort det. Jeg er drittlei av å ha et elendig sexliv som ikke gir meg noe. Å være 35 uten noensinne å ha opplevd orgasme ved slikking/fingring/samleie er regelrett dritt. Så jeg hadde sett på det som en godt betalt jobb. Noe glede hadde jeg uansett ikke fått ut av det. Men for pengene kunne jeg ha bedret livssituasjonen til familien. Det her er faktisk en holdning jeg liker. Har man dårlig sex kan man like gjerne bli betalt for det. Da får man i det minste noe igjen for å skreve. Endret 22. august 2011 av "gjest"
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2011 #34 Skrevet 22. august 2011 Det her er faktisk en holdning jeg liker. Har man dårlig sex kan man like gjerne bli betalt for det. Da får man i det minste noe igjen for å skreve. For en million hadde nok ikke mannen hatt noe i mot at jeg utførte ett stk godt betalt arbeid mht hvordan ståa er. Det hadde nok vært verre om han visste at jeg kom til å nyte det hemningsløst:) Mao,- ingen fare...
Gjest "gjest" Skrevet 22. august 2011 #35 Skrevet 22. august 2011 For en million hadde nok ikke mannen hatt noe i mot at jeg utførte ett stk godt betalt arbeid mht hvordan ståa er. Det hadde nok vært verre om han visste at jeg kom til å nyte det hemningsløst:) Mao,- ingen fare... He,he, hadde fyren vært en superelsker, så hadde du fått i pose og sekk.
K.A. Skrevet 22. august 2011 #36 Skrevet 22. august 2011 1 000 000: Ja. 100 000: Ja. 10 000: Ja. 1 000 og mindre: Er hu pen? 1
Rainbow Skrevet 22. august 2011 #37 Skrevet 22. august 2011 Som lesbisk hadde jeg tatt rekkefølgen på samme måte som menn ville måttet svare. Forutsetter også at jeg hadde vært singel, ville ikke gjort det om jeg var i forholdet jeg er i nå. Dama hadde jeg sagt ja til. Utseende hadde hatt noe å si, men det er jo en hel million...En veldig mandig kvinne ville vært vanskeligst for meg. En mann ville jeg hatt problemer med, selv for en million. Da hadde utseendet hatt veldig mye å si, og selv da ville det vært vanskelig.
Gjest Cosette Skrevet 22. august 2011 #38 Skrevet 22. august 2011 Sikkert, såfremt mennesket var 100% fri for seksuelt overførbare sykdommer. Eller, jeg kunne nok fint tatt imot litt klamydia også for en mill, eller noe annet som kureres lett. Hadde nok måttet rådføre meg med kjæresten først, han hadde sikkert fått en prosentandel av pengene hvis han tillot det. Har ingen moralske kvaler overhodet, han hadde vært villig til å betale for en vare, jeg hadde vært villig til å tilby en vare for betaling. God betaling. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #39 Skrevet 22. august 2011 La oss være ærlige her. Dette er prostitusjon på lik linje med annen prostitusjon. Hvor ble det av prinsippene? Eller dreier det seg kanskje ikke om prinsipper? Uansett, vi blir tutet ørene fulle av hvor forferdelige horekunder er på dette forumet, men når går jeg ut ifra at dette blir trukket tilbake. Eller er det kun greit å være horekunde hvis man er rik kanskje? 2
K.A. Skrevet 22. august 2011 #40 Skrevet 22. august 2011 La oss være ærlige her. Dette er prostitusjon på lik linje med annen prostitusjon. Hvor ble det av prinsippene? Eller dreier det seg kanskje ikke om prinsipper? Uansett, vi blir tutet ørene fulle av hvor forferdelige horekunder er på dette forumet, men når går jeg ut ifra at dette blir trukket tilbake. Eller er det kun greit å være horekunde hvis man er rik kanskje? Selv har jeg overhodet ingen fordommer mot prostitusjon, så lenge det skjer på frivillig basis. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå