Obelix Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Inspirert av litt snikk-snakk på P4 For damene: En mann kommer til deg og tilbyr deg en million kroner for en kveld og natt med sex. Hva svarer du og hvorfor? Har utseendet noe å si? En kvinne kommer til deg og tilbyr det samme. Hva blir da svaret? For menn: Samme spørsmålsstilling, men i omvendt rekkefølge.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Så lenge en kondom, slikkelapp og dusj er med så hadde jeg gjort det på flekken, uansett utseende tror jeg faktisk. Og det gjelder begge kjønn. Er kvinne selv.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Så lenge en kondom, slikkelapp og dusj er med så hadde jeg gjort det på flekken, uansett utseende tror jeg faktisk. Og det gjelder begge kjønn. Er kvinne selv. Samme her
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 LETT! Og for en mill kunne han gjerne sett ut som Pål Bang Hansen for min del. Er dame. 4
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Enn for 50 kroner? Hadde dere gjort det da? Vi har jo allerede etablert hva dere er, så nå kan vi jo forhandle om prisen. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Enn for 50 kroner? Hadde dere gjort det da? Vi har jo allerede etablert hva dere er, så nå kan vi jo forhandle om prisen. Haha. Nei, ikke 50 kr. 2
chikako Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hadde svart nei uten i det hele tatt å tenke gjennom det først. Utseendet eller personligheten hadde ikke hatt noe å si, jeg vil i ha sex med en som tror han kan kjøpe alt han vil. Har så jeg klarer meg og har ikke behov for en million til å bruke på fjas. Det samme gjelder for begge kjønn. Endret 4. mai 2011 av chikako 1
Obelix Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2011 Drit i å snakke om andre beløp osv nå da... Poenget er jo å bli tilbudt noe som ville forandre livet og i hvilken grad man ville tenke over saken og evt gjøre det. 1
eksospalme Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Hvis det var en dame jeg var interessert i, ja. Hvis det var en mann, nei.
Gjest Lett Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Drit i å snakke om andre beløp osv nå da... Poenget er jo å bli tilbudt noe som ville forandre livet og i hvilken grad man ville tenke over saken og evt gjøre det. Er mann, hadde lett gjort det. Ingenting å tenke på. Ser jenta ok ut hadde jeg t.o.m gjort det gratis 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Hadde glatt tatt både en mann og en kvinne for den summen. Må legge til at jentesex anser jeg som pirrende og noe jeg kunne tenkt meg å forsøke.
Bodøjenta87 Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Enn for 50 kroner? Hadde dere gjort det da? Vi har jo allerede etablert hva dere er, så nå kan vi jo forhandle om prisen. Åh, kutt ut det der med "hva man er"! Anyways, hvis jeg var singel hadde jeg tatt de fleste for 1 mill. 1 mill i egenkapital er lifechanging og en god start i livet! Og man slipper da å se vedkommende noengang igjen? Men jeg må legge til at, ettersom jeg er i et forhold så måtte man ha tatt det opp på en veeeeldig forsiktig måte tror jeg! Endret 4. mai 2011 av Bodøjenta87 2
edderkoppdame Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 LETT! Og for en mill kunne han gjerne sett ut som Pål Bang Hansen for min del. Er dame. Pål Bang Hansen var jo dritkjekk!
Gjest Josef Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 Om jeg ville ha pult ei jente for en mill? Ja. Også for hundretusen. For meg som mann, så handler det ikke så mye om penger, men om jeg er singel, og om jenta ser noenlunde ålreit ut. Men, en mill er faktisk ikke så mye penger i dag. Selv om jeg selvsagt IKKE har så mye penger selv, så betyr det ikke at livene til folk forandrer seg totalt med en mill i egenkapital. Det er ikke snakk om en milliard, men kun en million. Hva eksakt ville dere ha investert den ene millionen i, som ville ha vært så lifechanging? Normale folk kan i dag tjene en million i løpet av 3-4 år, og spare seg til en million i løpet av rundt 10 år, om de er flinke til å spare. 1
Gjest Josef Skrevet 4. mai 2011 #15 Skrevet 4. mai 2011 Mente selvsagt at de fleste nok tjener såpass at de har tjent inn en million i løpet av 3-4 år, utgifter er da selvsagt IKKE innberegnet i dette regnestykket.
Genesis Skrevet 4. mai 2011 #16 Skrevet 4. mai 2011 For en million hadde jeg tatt alt utenom nær familie! Med mindre personen av en eller annen grunn ser så ufyselig ut, at jeg vill antatt at opplevelsen gjorde meg traumatisert 5
Gjest Fikira Skrevet 4. mai 2011 #18 Skrevet 4. mai 2011 Hadde han ikke sett helt ufyselig ut, så ja...jeg hadde lett holdt ut en natt med det. Samme går for kvinnfolket, ikke helt ufyselig, så skal nok det gå helt fint det også. Har ingen moralske kvaler mot prostitusjon.
Yme Skrevet 4. mai 2011 #19 Skrevet 4. mai 2011 Hadde en dame spurt meg, hadde jeg sagt ja. Om det var en mann, er jeg mer usikker på hva jeg hadde gjort... Det er mye penger da... Det kommer nok ann på hvem det er som må ha tissefant i rumpa si. Jeg tror nok den eneste måte jeg kunne gått med på det, var om jeg slapp å få en pikk inni meg på noen som helst måte. Jeg hadde ikke følte meg noe bra etter sex med en mann, men det hadde føltes mye værre om jeg hadde måtte kose med pikken hans, eller hatt den inni meg.
Gjest Mann98 Skrevet 4. mai 2011 #20 Skrevet 4. mai 2011 Hadde han ikke sett helt ufyselig ut, så ja...jeg hadde lett holdt ut en natt med det. Samme går for kvinnfolket, ikke helt ufyselig, så skal nok det gå helt fint det også. Har ingen moralske kvaler mot prostitusjon. Villw du ha gjort det for 100 000? Hva med 10 000? Svar ærlig, det er ingen som tilbyr 1 mill, men 10 000 kan nok enkelte gærninger finne å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå