Gå til innhold

Touchpad som kobler ut

Anbefalte innlegg

Gjest Canis lupus
Skrevet

To ganger de siste 3 dagene har touchpaden bare koblet ut. Det kommer opp et bilde av en touchpad med en strek over på skjermen, også funker den ikke lenger.. Må restarte laptopen for å få den til å funke igjen.

Kan det være en knapp eller noe jeg har kommet borti?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som virus...

Skrevet

Jeg tror nok du har kommet borti en knapp, ja. Spesielt siden det tydeligvis vises en stor "touchpad deaktivert"-melding på skjermen.

Mange bærbare har en knapp som deaktiverer touchpad'en, og det er veldig praktisk når du bruker ekstern mus og ikke vil at markøren plutselig skal hoppe avgårde mens du skriver fordu du uforvarende legger hånden ned på platen.

Se om en av tastene har et (vanligvis blått) symbol som kan ha noe med en touchpad å gjøre. Typisk skal man holde nede Fn-tasten og trykke på denne andre tasten samtidig.

Hva slags PC er dette, forresten?

Gjest Canis lupus
Skrevet

Ser ikke en slik knapp..

Er en HP G62.

Skrevet

Det påstås her at det er et lite lys øverst i venstre hjørne av touchpad'en, og at man kan slå den av og på ved å trykke der raskt to ganger.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Det påstås her at det er et lite lys øverst i venstre hjørne av touchpad'en, og at man kan slå den av og på ved å trykke der raskt to ganger.

Hihi, testet det og det var sant! Takk, da veit jeg hvordan jeg får den på når den kobler ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...