Gjest deepthroatjenta Skrevet 5. mai 2011 #21 Skrevet 5. mai 2011 alle jenter bør lære seg det, øv på noe som ligner en penis, men ikke si noe til kjæresten din, bare øv i skjul, det tar ikke lengre enn 10-14 dager så får du det til! etter det er det jo perfeksjonere måten du gjør det på, kjæresten din kommer til besvime når du får det til http://www.erotikknett.no/3418_154.php les videre på del 1 å 2! her lærte jeg en god del!
Gjest ??? Skrevet 5. mai 2011 #22 Skrevet 5. mai 2011 Om dette er noe jeg tenner veldig på å vil veldig gjerne at dama skal lære seg, er det galt å spørre henne om hun kan trene på det? å er det galt av meg å bli skuffet om hun sier hun skal trene på det, men ikke gjør det? jeg vil jo heller ikke mase på henne..
Gjest Raindrops Skrevet 5. mai 2011 #23 Skrevet 5. mai 2011 Jeg får det til av og til, kommer litt an på dagsformen egentlig. Merker fort om det kommer til å gå eller ikke, så jeg har ikke merket noe til brekninger og slike ting, jeg stopper før det går så langt og prøver heller neste gang.
Skade Skrevet 5. mai 2011 #25 Skrevet 5. mai 2011 Jeg vil jeg vil, men jeg vet ikke om jeg får det til Ser for meg brekninger...
smalls Skrevet 5. mai 2011 #26 Skrevet 5. mai 2011 Jeg klarer det ikke, får utrolig vondt i halsen samtidig som jeg brekker meg en god del. Slik er jeg å. Skulle ønske jeg klarte det men.
Gjest thomas Skrevet 6. mai 2011 #27 Skrevet 6. mai 2011 Vi er 2 gutter som trener som bare det. Vi har samme jenta som pulevenninne, og hun maser stadig om at vi 2 gutta skal legge oss i en 69, og suge hverandre. Har ikke gjort det ennå, men vi trener i hemmelighet på hverandre på å få den helt ned i halsen. Begynner å få det til nå, men ikke flinke nok ennå. Noen treninger til, så blir det premiere. Tenker hun skal få store øyne. Men hun er bare deilig da. Dette har hun fortjent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå