Gå til innhold

Deepthroating...

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Blås opp kinna dine...jeg vil se hvordan du ser ut når jeg dytter ballene inn og"..!!

Neida, hvor vanlig er det at damer deepthroater? Gjør du det?

For egen del er det ikke så nøye om det blir gjort (opplevd det en gang), liker det mye bedre når kona koser seg og suger "på vanlig måte" :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne mer enn gjerne gjort det om det ikke hadde vært min meget aktive brekningsrefleks.

Deepthroating skal jo være mer overkommelig om man ligger på rygg med hodet utenfor sengen, men om det er en ting som gjør meg usedvanlig kvalm så er det når hodet er i en slik posisjon - uansett setting......

Kan ikke engang utføre enkelte yogastillinger på grunn av det der.

Blir nok dessverre ikke slik aktivitet på meg nei :/

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det kan ta litt trening å få til- ved at man demper spyrefleksen hos drøvelen, ved å utsette drøvelen for penis over lengre tid.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og kjæresten min elsker det! :)

Men det er jo ikke noe kult til å begynne med, når man bare brekker seg og lager uattraktive lyder osv... Etterhvert går det bedre og bedre og da kan man halsknulles rimelig enkelt.

Gjest Katten.
Skrevet

Har kun opplevd det en gang. Litt mer fancy enn vanlig blowjob, men det er ikke noe jeg vil presse Madammen til.

Kanskje jeg skal ta det litt opp etterhvert.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg har trent meg opp til å få vekk brekningsrefleksen og menn elsker det :fnise:

Skrevet

hehe.. brekningslyder er ikke akkurat topp i den settingen :)

Gjest anonym igjen
Skrevet

Problemet mitt er jo ikke bare brekningsfornemmelse der og da, men at jeg er veldig kvalm, typen sterk kvalme - orker ikke gjøre noe annet lenge i ettertid......tar liksom vekk hele piffen for min del.

Slik som det er nå gleder jeg meg til å gi oralsex, og det ville jo vært litt kjedelig å ødelegge hele moroa.

Spurte også kjæresten hva han ville følt om dette her - og påfølgende brekningslyd i tilvenningsfase, og han hadde stor aversjon mot det. Kunne overhodet ikke se poenget.

Så da var det jo greit, da ;)

Skrevet

Hun gjoer det og hun elsker at jeg digger det. Jippi!!! :lur:

Gjest Månestøv
Skrevet

Ja, men så har jeg verdens dårligste brekningsrefleks også da :sjenert:

Skrevet

Vel, brekninger eller ikke, Det beste er jo når jenta suger og koser seg og virkelig liker og viser at hun liker og nyter det hun holder på med :)

-er vel det samme for dere jenter når typen legger seg godt tilrette mellom bena deres og "skriver alfabetet" med tungen :)

Gjest KateW
Skrevet

Hadde en mann konsentrert seg om å skrive alfabetet, hadde jeg ikke nytt mye gitt. Hadde vel mer tenkt, "Skulle DET være en Q????"

• Liker 2
Skrevet

ha ha ha.... vel, det var ikke "bokstavelig" ment da ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg gjør det ja. Men ikke hele tiden. Det er rimelig tungt å skulle deepthroate hele tiden. :)

Gjest Lacus
Skrevet

Det får jeg ikke til. Jeg har en veldig aktiv brekningsrefleks. Kan brekke meg av bare å ha mat eller en tannkost i munnen, så jeg holder meg til å gi gode blowjobs på den vanlige måten heller :jepp:

Har prøvd da, men fyren trakk seg fort når det hørtes ut som om alt av mageinnhold skulle komme opp :fnise:

Gjest Anthaela
Skrevet

Jeg klarer det ikke, får utrolig vondt i halsen samtidig som jeg brekker meg en god del.

Skrevet

Ja, gjør det og liker det. Men varierer mellom dette og vanlig suging.

Gjest baben
Skrevet

Nei. Jeg klarer det ikke.. Ikke fordi jeg brekker meg, men fordi jeg ikke får puste ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke får det til og synes det er ubehagelig å få brekningslyder foran kjæresten er det mulig å øve selv på en banan o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...