Veronica W Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Er det noen av dere som har erfaring med å selge brudekjolen deres?! Er det lett å få solgt den?! Lurer på om jeg skal leie, eller kjøpe kjole for litt mer, og håpe på at jeg får solgt den igjen...!
Niennas Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Det kommer ann på hvor mye du selger den for. Jeg fikk råd at det er veldig dumt å leie brudekjole, fordi du må ut med (la oss si) 4000 kr, og hvis du klarer å ødelegge den på noe måte, så må du betale fullpris etterpå. Jeg kjøpte min bruktkjole for 4000 kr, og det er ikke så ille, hvis jeg ikke får solgt den igjen.
Rampolina Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Ehm.. hvis du ser på alle de kjolene som ligger på finn.no så tror jeg du har svaret ditt der... Men! ALT kan selges, bare det er billig nok!
sjøhest Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 JEg har prøvd å selge min billig flere ganger uten hell, men det er fordi den er str 32-34. Hvis du har en mer normal str tror jeg det skal gå :-)
lilleGrethe Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Jeg tror det er lettere å kjøpe en kjole på finn.no enn det er å selge en. Hvis det er penger det er snakk om, så ville jeg heller kjøpt en kjole brukt enn å gamble på å få solgt kjolen etterpå. Men det er jo ikke sikkert at drømmekjolen er på finn..
Niennas Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 For morro skyld så gikk jeg på finn.no igår, og så på brudekjoler. Så plutselig at en kjole jeg prøvde i AUGUST (som ikke passet) fortsatt lå til salgs. Så ja, du kan være veldig uheldig. Min kjole er kjøpt brukt, og hun hadde giftet seg i en måned før jeg kjøpte den, så "selgeren min" var tydeligvis veldig heldig!
Lyra Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Jeg kjøpte kjolen min av en bekjent, fikk da en Maggie Sottero original pluss sko og slør til 2000 kr. Hun hadde da giftet seg 2 år tidligere og hatt ute på finn.no flere ganger uten resultat... Og da hadde sløret alene kostet 2500 nytt...
Veronica W Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2011 Det er nok ikke lett å selge den, ser det men har valget mellom å leie til 5000,- og kjøpe til 7000,-.. derfor jeg da syns det er like greit å kjøpe den, og heller prøve å få solgt den igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå