bertelina Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 til dere som har barn og trampoline.hvor mange lar dere være ¨å trampolina av gangen?bruker dere nett? skal ut og kjøpe trampoline til 14 åringen.og jeg er nøye på at det SKAL være nett og det bør ikke være mere enn 3-4 av gangen.
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Hvor mange kilo tåler ei stor trampoline, slik som alle har i hagene sine?
bertelina Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2011 det veit jeg ikke.men har sett tester av noen av de. men vet om flere der det er 4-6 barn i avgangen.så de tåler det tydlighvis.men jeg tenker å flere barn jo større sjans for at det kan skje no.at de skaller i en annen osv. derfor jeg er nøye på dette. ser mange som ikke har nett til barna.og jeg skjønner ikke at de tørr engang.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Hos oss er det unger fra 8 til 14 som bruker trampolina. Vi har nett, ikke aktuelt uten. 3 stk av gangen er maks. Er det av de største ungene er det sjelden mer enn 2 stk av gangen.
Carrot Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Hvor mange kilo tåler ei stor trampoline, slik som alle har i hagene sine? 150 kilo på vår, vi har nett, stige, og de får sitte rundt kanten men bare EN hopper om gangen. Vi valgte en litt dyr variant med tanke på sikkerhet og kvalitet, men kanskje de billige variantene er like gode for alt jeg vet...
Mixelite Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Bare til informasjon: 2 stykker er nok til å lage skader. På campingplassen var det en som brakk beinet fordi han hoppet i utakt med den andre som var på trampolinen.
fruBeist Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Flere om gangen på trampoline kan føre til at de kræsjer i hverandre og skader seg stygt. Jo flere som hopper samtidig, jo større sjans for kræsj.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Trampoline er verdens farligste leketøy for barn!!! Ikke kjøp, de kan skade seg helseløse på de. -Turner-
Gjest hermine Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 til dere som har barn og trampoline.hvor mange lar dere være ¨å trampolina av gangen?bruker dere nett? skal ut og kjøpe trampoline til 14 åringen.og jeg er nøye på at det SKAL være nett og det bør ikke være mere enn 3-4 av gangen. Her er det max 2. Og av samme str. Hopper en liten og en stor en ikke hopper i takt kan den minste skade ryggen når han lander og får etterdønningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå