Gå til innhold

Morsmelken trues

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Morsmelken trues

I løpet av de siste ti årene er farlige miljøgifter blitt mer enn fordoblet i morsmelken til norske kvinner.

Er ikke dette vel skremmende? Jeg ammer mitt tredje og siste barn og har alltid hatt en formening om at dette er det beste for barnet, og i grunn så er det jo egentlig det fordi, men uansett når man hører om slike ting, vil man automatisk tenke litt... :roll:

Hva mener du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, for min del, begynner å bli mektig lei av all skremselspropaganda media har for seg. Jeg satt akkurat og ammet selv, da jeg leste dette og ble først redd. Så ble jeg forbannet. Ikke søren om jeg skal bli redd for å amme! Det er ille at det blir mer miljøgift i morsmelken, og det må såklart politikerene få gjort noe med. Men alle disse "katastrofeoppslagene" har jeg fått nok av. Det var f.eks. denne saken om at Natusan produktene var giftige...Så viser det seg at det var mektig overdrevet. Så var det dette med at de skal slutte å se etter misdannelser på fostere ved ultralyd (det fikk meg redd også)...Det var også blåst opp noe enormt av media.

Nå leser jeg artiklene, men tar mine forbehold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...