Gjest lurven Skrevet 9. november 2003 #61 Skrevet 9. november 2003 frodig... er ikke det bare et finere ord for tjukk
@lfa Skrevet 10. november 2003 #62 Skrevet 10. november 2003 Jeg liker ikke å bli kalt verken frodig, tjukk, overvektig, korpulent, tykkfallen, formfull, kraftig eller feit. :evil: Uansett hvor sant det er... Kan godt kalle meg selv for feit, men det blir noe helt annet.
aline Skrevet 10. november 2003 #63 Skrevet 10. november 2003 Jeg spør igjen jeg: Marilyn Monroe var (og ihvertfall i forhold til dagens "ideal") frodig! De av dere som synes frodig er ensbetydende for feit, svær eller tjukk: Synes dere virkelig Marilyn Monroe var feit??? :o
MarianneE Skrevet 10. november 2003 #64 Skrevet 10. november 2003 Frodig? Frodig... *smatter litt på ordet* Frodig.... jeg ser for meg en høyreist sort kvinne med de hoftene og rompa sorte store kvinner har. Hun har skjørt og tørkle rundt håret, er alltid blid med knall hvite tenner og ler hele tiden. Frodig.... er positivt for meg. Det sier mer enn bare utseendet! Og nei, Marilyn Monroe var da ikke feit! Hun var flott!!
birgitte242 Skrevet 10. november 2003 #65 Skrevet 10. november 2003 Frodig er bare ett annet ord for feit i mine øyne. Jeg mener, jeg har jo lest om kvinner som veier over 100 kg. og kaller seg selv for "frodige". Skulle likt og høre en leges mening om den saken H. .....same shit, new wrapping
Gjest sexysadie Skrevet 10. november 2003 #66 Skrevet 10. november 2003 Jeg spør igjen jeg: Marilyn Monroe var (og ihvertfall i forhold til dagens "ideal") frodig! De av dere som synes frodig er ensbetydende for feit, svær eller tjukk: Synes dere virkelig Marilyn Monroe var feit??? :o Marilyn Monroe var sexy og brukte str 42; en perfekt størrelse alle burde etterstrebe
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 #67 Skrevet 10. november 2003 Marilyn Monroe var sexy og brukte str 42; en perfekt størrelse alle burde etterstrebe Jeg bruker 42 Men jeg vil helst være en 38 eller 40 jeg da Lillian
@lfa Skrevet 11. november 2003 #68 Skrevet 11. november 2003 Marilyn Monroe var flott som str 42. Jeg er langt i fra flott i str 38. :-? Jeg synes det kommer an på personen. Noen passer best som små, mens andre passer bedre i større pakninger. Så lenge man er fornøyd selv, er det ingenting som er bedre. :blunke:
manji Skrevet 11. november 2003 #69 Skrevet 11. november 2003 Hva legger du i ordet frodig?? Feit. Allá lubben, men kanskje litt mer enn bare lubben. Aner ikke hvorfor. Men for meg er de synonymer.
Gjest Hege Skrevet 7. februar 2013 #70 Skrevet 7. februar 2013 Med frodig tenker jeg i hovedsak kropp, men det er ikke fritt for at jeg tillegger personligheten på vedkommende også før jeg bruker ett slikt ord. Når jeg tenker etter bruker jeg ikke det ordet i det hele tatt...... Liker folk å bli kalt frodig, da?! Jeg syns frodig ikke er ett fint ord og spesielt når det var en som påpekte at jeg var gjennomsnittelig og ikke frodig...Vi velger jo ord etter som åssen vi føler oss. Jeg er ikke tynn selvom jeg er gjennomsnittelig.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #71 Skrevet 7. februar 2013 Feit. Allá lubben, men kanskje litt mer enn bare lubben. Aner ikke hvorfor. Men for meg er de synonymer. aaaallaaaaaah!! Frodig ja , jeg tenker også desverre lubben/feit når jeg hører ordet. Om jeg skulle på blind date med noen som ble beskrevet som frodig ville jeg nok blitt litt skeptisk. Charter Hilde er vel det jeg vil beskrive som frodig. Jeg har ingenting imot at jenter har former men det har mye med hvor de ekstra kiloene ligger . Anonym poster: c59a53f9e0a1bc34853e52faad16f128
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2013 #72 Skrevet 7. februar 2013 Når jeg kaller en person frodig er dette ofte en kombinasjon av kropp og utstråling og bare på kvinner. En frodig kvinne er ikke noe beinrangel, har former, et fresh utseende og et smittende godt humør. Jeg har en veninne som er ganske stor. Jeg blir utrolig provosert når enkelte kaller henne for feit. Ja, hun er overvektig, men jeg ser kun den flotte utrålingen hennes. Samme tenker jeg. 1
Gjest Eurodice Skrevet 7. februar 2013 #73 Skrevet 7. februar 2013 Jeg lurer på hvordan dere finner så gamle tråder. Denne er fra november 2003! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå