Gå til innhold

Frodige kvinner.

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

For meg er frodig en positiv term. "Frodig dame" ser jeg for meg en kvinne som tar for seg av livets goder.

Gjest Anonymous
Skrevet
JA! Det er ikke å være feit - det er å være en Rubens kvinne, timeglassformet, fyldig på de rette stedene, myk, ferm... whatever..  :ler:  

Og jeg liker å være sånn  :wink:

Ja, dette er en frodig kvinne som jeg ser det.

Det er vel helhetsintrykket som også teller med utstråling, sminke, klesstil osv.

En tykk kvinne uten former som går i utvasket hvit t-shorte og treningsbukse hele dagen og ikke ser seg i speilet før hun går ut, er vel ikke frodig. Håper jeg ikke tråkker noen på tærne her nå, men jeg synes faktisk frodige og tykke kvinner som kler seg ordentlig og har evnen til å omgås er virkelig noen flotte kvinner som jeg respekterer høyt.

Skrevet
Tenker på en m Marilyn Monroes kropp, gjerne flammerødt, tykt hår m fall, stor rød, leende munn, generøs og inkluderende, har ganske stor utringning og bruker ettersittende skjørt og kjoler og høye hæler.....

ANER IKKE!!! hvor jeg har det fra...........  :o

Oi!

Nesten som du beskriver meg jo!hihihi :lol:

Kanskje ikke heeelt da, men det noe i den duren i allefall, selv om jeg ikke har schwæære utringninger.. Liker å se litt yppig ut :oops:

:Hehe:

Frodig ( kroppslig betydning ) -> yppig, har litt former, timeglassfigur, og ser frâch og levende ut.

Personlighetsmessig, så kan jeg tenke meg at en frodig person her, er sprudlende, "outgoing" og livlig. Ikke helt "stivpinne".

Skrevet

Når jeg kaller en person frodig er dette ofte en kombinasjon av kropp og utstråling og bare på kvinner. En frodig kvinne er ikke noe beinrangel, har former, et fresh utseende og et smittende godt humør.

Jeg har en veninne som er ganske stor. Jeg blir utrolig provosert når enkelte kaller henne for feit. Ja, hun er overvektig, men jeg ser kun den flotte utrålingen hennes.

Skrevet

Det er forskjell mellom feit og frodig. Selv er jeg feit og vet det, går ikke rundt og ber folk kalle meg frodig kun av den grunn at de skal være snille. MAn skal bruke riktig ord på riktig tilstand.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er forskjell mellom feit og frodig. Selv er jeg feit og vet det' date=' går ikke rundt og ber folk kalle meg frodig kun av den grunn at de skal være snille. MAn skal bruke riktig ord på riktig tilstand.[/quote']

Men det er forskjell på å kalles stor i negativ forstand enn i en posetiv forstand.

Jeg har store venner og ser ikke på de som feit i negativ forstand, men ser positive store mennesker som jeg er veldig glad i.

Gjest Halliburton
Skrevet

Frodig er bare ett annet ord for feit i mine øyne. Jeg mener, jeg har jo lest om kvinner som veier over 100 kg. og kaller seg selv for "frodige". Skulle likt og høre en leges mening om den saken :roll:

H.

Skrevet

Men det er forskjell på å kalles stor i negativ forstand enn i en posetiv forstand.

Jeg har store venner og ser ikke på de som feit i negativ forstand, men ser positive store mennesker som jeg er veldig glad i.

Men det er jo nesten en selvfølge, man ser ikke på sine venner på negative måter, syns nå jeg.

Jeg "ser" hvertfall ikke mine venners skavanker på samme måte som jeg kanskje ville lagt merke til det hos en fremmed.

Skrevet

Frodig har aller mest med kropp å gjøre syns jeg, og for meg beskriver det kvinner med flotte, litt runde former.

Men på en måte har det med væremåte å gjøre også...For man kaller nok ikke ei sur, innbitt dame med fine former for frodig... :wink: Men har man en stor, vakker kropp og et enda større smil, så er man i mine øyne frodig.

Og det beskriver mye bedre enn ordet "feit", som er mer negativt ladet.

K

Skrevet
Frodig er bare ett annet ord for feit i mine øyne. Jeg mener, jeg har jo lest om kvinner som veier over 100 kg. og kaller seg selv for "frodige". Skulle likt og høre en leges mening om den saken :roll:

H.

Marilyn Monroe ble/blir kalt frodig av flere, synes du hun var feit også?

Gjest Anonymous
Skrevet

MIA GUNDERSEN!!!

Hun har en frodig og flott kropp, og er ett frodig menneske :D

Skrevet

Jeg har alltid tenkt på "frodig" som ei med litt mer former enn dagens "perfekte mål". Jeg har sett på det som kroppen, ikke så mye på utstråling osv..

Etter å ha lest denne tråden håper jeg noen vil kalle meg frodig og ikke feit :ler:

Jeg er stor - feit - overvektig, kall det hva du vil. Har aldri hørt noen kalle meg frodig, og har aldri sagt det om meg selv heller. Jeg ble plutselig usikker på om frodig er positivt eller negativt ladet for meg, jeg...

Skal jeg snakke om det noen her kaller "frodige mennesker" så sier jeg "store mennesker" - altså noen som har et stort hjerte og som du bare mååå bli glad i. Da har det ingenting med kroppen deres å gjøre..

Lillian

Annonse
Skrevet
Jeg har alltid tenkt på "frodig" som ei med litt mer former enn dagens "perfekte mål". Jeg har sett på det som kroppen, ikke så mye på utstråling osv..

Etter å ha lest denne tråden håper jeg noen vil kalle meg frodig og ikke feit :ler:

Jeg er stor - feit - overvektig, kall det hva du vil. Har aldri hørt noen kalle meg frodig, og har aldri sagt det om meg selv heller. Jeg ble plutselig usikker på om frodig er positivt eller negativt ladet for meg, jeg...

Lillian

Ja ikke sant. Ble usikker om jeg kunne kalle meg frodig selv. Fikk en gang høre at jeg hadde lår og pupper, kanskje hun mente at jeg var frodig....ikke greit dette her. Tror det blir en subjektiv mening i ordet :blunke:

Skrevet

Godt å høre at du har både lår og pupper, care :ler:

Jeg har former - litt mye former :oops: - men får ofte høre at jeg har en fantastisk utstråling :oops: Betyr det da at jeg kan kalles frodig? Eller er jeg bare en blid og rund kvinne? :lol:

Lillian

Skrevet

Jeg ser på fordig som hovedsaklig formen på kroppen, men det går hånd i hånd med en kvinne som er blid og morsom.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kan nok betegnes som frodig, men vil sterkt imotgå den personen som kaller meg feit.

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter å dømme den aktive, livlige og flotte jenta som oppholder seg her inne så er vel du frodig av det positive slaget. :D

Det er mange en kan ramse opp bl.a Anne Kat Hærland og Marilyn Monroe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...