VinterFru Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har hatt problemer med å logge meg inn på nameplanet i det siste. I dag er det helt umulig! Har forsøkt flere ganger. Noen som vet hvorfor?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 26. februar 2002 #2 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg var inne på nameplanet.com i formiddag på jobben og prøvde her hjemme nå nettopp. For meg var det ikke noe problem å komme inn, så prøv igjen. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 jeg kommer ikke inn. Virker nesten som om de har slettet mail adressen min. Vet at jeg skriver riktig mail og passord. Irriterende det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Var der inne akkurat. Kom meg inn. Men der var ALLE mailene mine slettet. Utenom 2 stk som var nye. Det var jo hyggelig må jeg si .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 27. februar 2002 #5 Del Skrevet 27. februar 2002 De har hatt problemer en god stund... Forrige uke kom jeg ikke inn på de mailene jeg hadde, og i går tok det kjempelang tid før mailene mine ble sendt! Fikk ikke "meldingen din er sendt"-beskjeden, og jeg ble superstressa og sendte 14 like mailer... I dag var det i orden, men... Dette liker vi ikke, gjør vi vel!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. februar 2002 #6 Del Skrevet 27. februar 2002 kan være d er noen cookies i nettleseren deres som ikke fungerer skikkelig.Bare prøv igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 28. februar 2002 #7 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei alle. Det er enkelte områder på Nameplanet som ikke fungerer. Det står faktisk på det "orange område" at de jobber med saken. Det er forøvrig grusomt irriterende. Jeg kommer nemlig ikke inn og får derfor ikke lest mine "hemmelige" mailer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 1. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 1. mars 2002 jeg har fått mail fra Suport der som sa at alt skulle ant. være oppe 28.feb.... Og det er den ikke......12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #9 Del Skrevet 1. mars 2002 Formater hardisken og legg inn allt på nytt Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. mars 2002 #10 Del Skrevet 1. mars 2002 Nullet....? * Moderator-@lfa peker med streng pekefinger.... *12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå