Gå til innhold

Ungkaren på FEM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har desverre ikke kanal FEM, men har fått med meg at det er han raringen som har fått en sjanse til. Jeg lurte på om noen kan fortelle om han fant lykken denne gangen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Valgte Emely og nå er det slutt :)

Skrevet

Valgte Emely og nå er det slutt :)

HA, det var det jeg visste. Han fyren der er rar. Første gang jeg så han (episode 1), så fikk jeg en rar følelse. Tror han er psykopat.

Skrevet

HA, det var det jeg visste. Han fyren der er rar. Første gang jeg så han (episode 1), så fikk jeg en rar følelse. Tror han er psykopat.

Virkelig, psykopat? Og hvilke psykopatiske trekk er det han har?

Skrevet

Virkelig, psykopat? Og hvilke psykopatiske trekk er det han har?

Alle trekk. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Tror bare han trenger en ikke o glamorama amerikans dame, men en litt mer fjelltur type :P Om noen skjønner

AnonymBruker
Skrevet

Tror bare han trenger en ikke o glamorama amerikans dame, men en litt mer fjelltur type :P Om noen skjønner

Er det slutt?

Ikke rart. Det burde ringe norn bjeller når hun ikke stoler på han i det hele tatt.

Han burde valgt hun andre. Hun mørke (husker ikke navnet på 2.plass-dama).

Hva er det med disse bachelorene som gjør at de omtrendt aldri klarer å velge riktig? Mannfolka har hittil gått etter de mest bimbo kjerringene! Er det virkelig sånne kvinnfolk menn helst vil ha? Blir skremt jeg!

Gjest *smak*
Skrevet

Han virker ikke som noen psykopat nei, men en som er i kontakt med følelsene sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...