Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Har mottatt en tekstmelding, men regner med at den er feilsendt.. Noen som vet hvilket språk dette er? : "Sta ima kod tebe sta se radi i kada.." osv.
Sandman Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Har mottatt en tekstmelding, men regner med at den er feilsendt.. Noen som vet hvilket språk dette er? : "Sta ima kod tebe sta se radi i kada.." osv. For meg høres det ut som en sms-forenkling av den dialekten de har i Årdal i Sogn. Da skjønner man heller ikke et kvekk.
manji Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Søkte litt i de diverse translatorne på nettet, og deler av setningen kunne oversettes i Nederlansk, Portugisisk, Italiensk, Finsk og Spansk. - Ga etterhvert opp, dog. Ordene som gikk omigjenn var; itself herself radio code stand advise
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 Takk for svarene. Det kom fra retningsnummer 387.
bluebird Skrevet 6. november 2003 #6 Skrevet 6. november 2003 Jeg har som manji søkt i diverse oversettelsesgreier på nettet, men ga opp til slutt. Begynnelsen av setningen dukker forøvrig opp når jeg søker etter den på google, så det er jo et språk og ikke bare tull. HER kan du se søket mitt. Kan det være noe bosnisk? Eller østeuropeisk? Håper ikke det er noe usømmelig...
manji Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Takk for svarene. Det kom fra retningsnummer 387. Bosnia har 387.
bluebird Skrevet 6. november 2003 #8 Skrevet 6. november 2003 Takk for svarene. Det kom fra retningsnummer 387. Ok, det gjordet jo ting litt enklere. Se HER. Er vel Bosnia - Hercegovina da. (ok, manji, du kom meg i forkjøpet )
manji Skrevet 6. november 2003 #9 Skrevet 6. november 2003 Jeg er kjappere med google, bluebird (...satte riktig nok ikke opp noen link jeg da ...)
bluebird Skrevet 6. november 2003 #10 Skrevet 6. november 2003 Jeg er kjappere med google, bluebird Ja, absolutt. Men hva betyr meldingen? Se om du klarer å finne ut dét du. :blunke: Ble så nysgjerrig... 8)
Jen Skrevet 6. november 2003 #11 Skrevet 6. november 2003 Det er serbokroatisk (Betyr omtrent "Hvordan står det til...".
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #13 Skrevet 6. november 2003 Noen som vet hvilket språk dette er? : "Sta ima kod tebe sta se radi i kada.." osv.
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #14 Skrevet 6. november 2003 Alt man kan få svar på her på KG....... *imponert*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå