AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har bestemt meg - jeg skal klippe håret mitt kort! Derfor lurer jeg på om det er noen her som har noen bilder av korte feminine hårfrisyrer? Hva er det som er trendy i motebildet i år av korte frisyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 4. mai 2011 #2 Del Skrevet 4. mai 2011 Såkalt "Pixie cut" er veldig populært, slik som bl.a. Emma Watsonog Carey Mulligan har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Del Skrevet 4. mai 2011 Har tenkt på å skaffe meg en sånn type frisyre, men tror nok at det blir litt for kort for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 5. mai 2011 #4 Del Skrevet 5. mai 2011 Kanskje noe med litt mer lengde da, sånn som f.eks. denne - da kan du variere med panneluggen. Eller kanskje noe liknende som denne, denne eller denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 5. mai 2011 #5 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg digger denne http://i29.photobucket.com/albums/c274/emi_lp28/undercut2.jpg Kort men langt alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 5. mai 2011 #6 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg digger denne http://i29.photobucket.com/albums/c274/emi_lp28/undercut2.jpg Kort men langt alikevel. Konge, fikk litt Tankgirl assosiasjoner. Likte den der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #7 Del Skrevet 5. mai 2011 Mange fine frisyrer! Jeg falt spesielt for Raggy sitt forslag! Likte også denne klippen! Nå ble det vanskelig å velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå