Indalin Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Er det noen som har tips om bryllupslokaler som ligger ved sjøen? Vi må ikke gifte oss der en av oss kommer fra, det viktigste er å finne et sted vi virkelig liker. Prøver alikevel å sette litt begrensninger på lokasjon, så det blir langst kysten mellom Hordaland og Vestfold. Vi har så og si ikke planlagt noen ting, men da vi telte over gjestelisten kom vi opp i ca 100. Er det noen som har tips om flotte steder? Antall gjester er ikke bestemt, så hvis noen har tips om steder som tar imot mindre antall blir jeg glad for det også
Charleene Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Sola Strand Hotell! Nydelig sted, ikke så langt fra stavanger og like ved flyplassen. Spa-avdeling, utsikt til solnedgangen, hvite sandstrender og nydelig mat! HER er linken til hotellets hjemmeside
Anglofil Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Rosfjord strandhotell Høllen brygge Jensesund Bekkjarvik gjestgiveri Bjellandstrand Fagernes Yacht Club Grimstad vertshus Langeby Strandpromenaden 31 Mvh Yvonne
feuerstein Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Du kan jo ta bryllupet på en båt? MS Sandnes holder til i Stavanger sentrum, er nydelig innredet og har mulighet for overnatting dersom ønskelig. Så får budsjettet avgjøre om dere vil ut på tur i Ryfylke (Lysefjorden?) eller ta det hele til kai i Stavanger. Yvonne nevner blant annet Bekkjarvik gjestgiveri, disse kan jeg anbefale
Frk. Belle Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Strand hotell Fevik er flott! Tror det er plass til 120 pers i den største salen...
Niennas Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Jeg synes absolutt Karlsvik Gård i Tønsberg er heeelt nydelig! Men! Det ligger nær vannet, men du ser ikke vannet derifra, det er faktisk midt i en skog rett ved vannet. Just so you know.
Indalin Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2011 Tusen takk for tips alle sammen Skal sette meg ned å kikke på de, ved første øyekast ser det ut som det er mye bra iallefall!
Charleene Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Jærgarden er og helt nydelig! Vi var og snoket der i dag, selv om det blir hagebryllup på oss, er det jo lov å kikke
Hariette Skrevet 5. mai 2011 #12 Skrevet 5. mai 2011 Husan i Farsund. Salen der er helt utrolig. Må oppleves. Her er linken Bildene viser ikke skikkelig hvor fint det er. Kongen har visstnok sagt at det finnes to slike saler i Norge. I Farsund og på slottet i Oslo! Sjøen er et halvt steinkast unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå