Gå til innhold

Dere med liten hage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten hage. Omtrent 80-90 kvadrat tipper jeg. Uansett hvor liten den er så må den klippes. jeg skal kassere den gamle klipperen og kjøpe en ny. I den forbindelse kunne jeg tenkt å høre litt erfaringer.

Har dere elektrisk, motor eller manuell. Hvilket merke/modell har dere? Ville du kjøpt det samme en gang til? Hva kunne vært bedre med den dere har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter jeg fikk meg liten hage har jeg gått over til manuell og er strålende forløyd. den er lett å skyve, tar liten plass å har ingen irreterende ledninger :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Bosch Rotak 37. Elektrisk. Litt pes med ledning, men jeg har iallfall ennå ikke klippet over ledningen. På batteri er uforholdsmessig dyrt og det er ikke sikkert at batteriet varer en hel plenklipp en gang. bensin ville jeg ikke ha pga lagringsplass.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en ørliten hageflekk (kanskje 50 m2) og jeg ser for meg at det enkleste ville vært å få tak i en gammeldags, manuell klipper, en sånn som man skyver foran seg med roterende blader inni en slags liten rulle - uten pose bak. Hvis de går an å få tak i fremdeles...

Skrevet

Vi har vel en 40-50kvm hage/gressplen og bruker manuell gressklipper. Med så liten plen er det enklest synes jeg, krever lite "styr". Så er det en trivelig lyd også når den klipper gresset!

Skrevet

Enig med Lira! Har også en sånn manuell med en liten knivtrommel på forann, liker også å pusle i hagen så det hører liksom med. Samboer mener vi må ha en sånn klippetraktor til det lille med plen vi har :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...