Pip Skrevet 6. november 2003 #21 Skrevet 6. november 2003 Det er sånn det skulle ha vært hos Kristins og! Absolutt! Når ein kjøper eit så dyrt plagg, synst eg ikkje det er for mykje forlangt!
ringblomst Skrevet 6. november 2003 #22 Skrevet 6. november 2003 Hos Brudekjolen på Egeertorget holder det at jeg ringer en to måneder før for å avtale tid, og så vil de gjerne ha meg inn en måned før, men hvor lang tid de bruker på selve tilpasningen er jeg ikke helt sikker på. Jeg fikk beskjed om at det kommer til å koste maks 700 kr og det er i mitt tilfelle for å legge opp kjolen, sy inn overdelen, i tillegg til rens og stryking. Kommer garantert til å ringe dem over nyåret og bekrefte at den infoen jeg fikk sist stemmer - en kommende brud kan jo aldri være for sikker :blunke:.
Miracl3 Skrevet 6. november 2003 #23 Skrevet 6. november 2003 Jeg skal legge opp å sy inn kjolen min på mandag. Så jeg må nokk holde en stabil vekt fremover.
Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #24 Skrevet 7. november 2003 ....så ble dettil at jeg bestilte time hos Kristins. De ringte meg i går og ville sette opp en time, så jeg har time rett over påske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå