Gå til innhold

Kjoletilpasning....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ringte Kristins for å bestille time til kjoletilpasning akkurat nå....

Damen sa at de trengte seks uker på jobben???

Erfaringer pliiis...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow 6 uker hørtes lenge ut..

Ta deg en tur til en sydame selv, rimligere og jobben blir gjort raskere.

Skrevet

6 uker hørtes for lenge ut. Kanskje fordi du gifter deg i "sesongen"? Uansett; mye kan skje på 6 uker. Plutselig har du gått opp eller ned noen kilo, og kjolen sitter annerledes. Mener det var en brud som skrev for en stund siden at kjolen hennes ikke satt spesielt pent, fordi hun hadde gått ned mye før bryllupet pga stress.

Siste tilpasning bør nok være ca to uker før, tror jeg!

Skrevet

Lises systue på Frogner/Briskeby (like bak Slottet)!

Skrevet

For å være helt ærlig vet jeg ikke hva "tilpassning"betyr.......jeg har kjøpt kjolen min på Kristins brudesalong, og skal gifte meg i begynnelsen av mai. Hva menes da med 6 uker?Skal jeg bestille time 6 uker før bryllupet eller hva++...Fill me in please??? :o

Skrevet

Og koster det noe også??? :o Når kjolen er kjøpt der?? :o

Skrevet

Koster rundt en tusenlapp. Kjolen blir tilpasset deg slik at den sitter perfekt. Den blir renset og dampet. Du bør da ha en time i begynnelsen av mars, du....

Skrevet

6 uker hørtes mye ut gitt.

Min tilpasning til ca 2 uker, men det kommer jo litt an på hvor mye som skal gjøres med kjolen også da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres rart ut...

Hos Christiane gjør de det på et par dager... Ring dit da vel og hør om de tar imot.

Nina.

Skrevet

Jeg skal sansynligvis bare legge opp kjolen min, noen som vet hva det koster? (sorry avsporingen Tex)

Skrevet
Jeg skal sansynligvis bare legge opp kjolen min, noen som vet hva det koster? (sorry avsporingen Tex)

:enig:

Jeg også... Må det også gjøres 6 uker før...?

Skrevet

Det hørtes veldig lenge ut Tex !! Jeg giftet meg også midt i sesongen, men var til tilpassing 2 uker før.... Og godt er det, for jeg raste ned i vekt den siste tiden, så hadde det vært lenger før, så hadde kjolen "slengt" rundt meg.. :-?

Hva med å ta en telefon til Solgunns Boutique i Lillestrøm (der var jeg) og høre hvor lang tid de beregner og hvor mye de tar for jobben ??

Skrevet
Og koster det noe også??? :o Når kjolen er kjøpt der?? :o

Jeg har også kjøpt kjolen min på Kristins og hadde regnet med at tilpasning ville være inkludert i prisen...

Brudekjoler er ganske mye dyrere her i landet, så det hadde ikke vært urimelig, eller?

Heldigvis trengte min ingen tilpasning, og regner med at jeg kommer til å holde meg som jeg er fram til bryllupet!

Og ja, seks uker høres lenge ut!

Skrevet

Hvorfor går alle så mye ned i vekt før bryllupet????For jeg mener det må jo være en reaksjon på superstressharikketidtilåspisemat !og sånn vil da jeg ikke ha det før bryllupet!

Skrevet
Hvorfor går alle så mye ned i vekt før bryllupet????For jeg mener det må jo være en reaksjon på superstressharikketidtilåspisemat !og sånn vil da jeg ikke ha det før bryllupet!

Enig med deg!

Kommer ikke til å rikke meg et gram!

Skrevet
Anbefaler du noen?

Er veldig fornøyd med ROses systue som har sydd kjolen min.

Vet ikke om de renser men renger med at de har noen som gjør det for de.

Skrevet

:o 6 veker? Og du må betale masse fot tilpassinga av ein kjole du har kjøpt på denne salongen? Så rart...

Eg kjøpte min kjole hjå Brudehuset i Bergen. Då kjolen kom, ringde dei meg, og eg var og prøvde, så dei kunne vere sikre på at alt var som det skulle. Kjolen hang der fram til 2 veker før bryllaupet, då var eg inne og prøvde, og dei sette nåler og sånn. 1 veke før bryllaupet henta eg kjolen - sydd inn, lagd opp og 'fiksa' litt på (etter mine ønske - skifta ut bandet i livet og sånn...). Betalte ingenting for dette, utover prisen for sjølve kjolen...

Skrevet
:o 6 veker? Og du må betale masse fot tilpassinga av ein kjole du har kjøpt på denne salongen? Så rart...

Eg kjøpte min kjole hjå Brudehuset i Bergen. Då kjolen kom, ringde dei meg, og eg var og prøvde, så dei kunne vere sikre på at alt var som det skulle. Kjolen hang der fram til 2 veker før bryllaupet, då var eg inne og prøvde, og dei sette nåler og sånn. 1 veke før bryllaupet henta eg kjolen - sydd inn, lagd opp og 'fiksa' litt på (etter mine ønske - skifta ut bandet i livet og sånn...). Betalte ingenting for dette, utover prisen for sjølve kjolen...

Det er sånn det skulle ha vært hos Kristins og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...