Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Sverige kan man få kjøpt pakker med kjeks som heter smörgåsrån. Det er sånne tynne, rutete kjeks man har pålegg/oster o.l på. Mener å huske at det finnes et par stykker i en kjekspakke fra Sætre med blanding av ulike typer (typisk pakke til ost og kjeks). De er ganske store og rektangulære.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt pakker med bare slike kjeks i? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sikker på om de fortsatt er i butikken, er veldig lenge siden jeg så de sist..

Tror de har byttet ut den pakken du tenker på, men Sætres beste eller hva de heter :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sikker på om de fortsatt er i butikken, er veldig lenge siden jeg så de sist..

Tror de har byttet ut den pakken du tenker på, men Sætres beste eller hva de heter :klo:

Jepp, det var Sætres beste jeg tenkte på! Men jeg ønsker altså en pakke hvor det bare er disse store, tynne kjeksene i, ikke alle de andre :) Finnes det?

Ts

Skrevet

Jepp, det var Sætres beste jeg tenkte på! Men jeg ønsker altså en pakke hvor det bare er disse store, tynne kjeksene i, ikke alle de andre :) Finnes det?

Ts

Tror desverre ikke det :(

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Er ikke sikker :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Smaker de ikke ganske likt som norske runde smart-kjeks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...