AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 I Sverige kan man få kjøpt pakker med kjeks som heter smörgåsrån. Det er sånne tynne, rutete kjeks man har pålegg/oster o.l på. Mener å huske at det finnes et par stykker i en kjekspakke fra Sætre med blanding av ulike typer (typisk pakke til ost og kjeks). De er ganske store og rektangulære. Noen som vet hvor jeg får kjøpt pakker med bare slike kjeks i?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Er ikke sikker på om de fortsatt er i butikken, er veldig lenge siden jeg så de sist.. Tror de har byttet ut den pakken du tenker på, men Sætres beste eller hva de heter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Er ikke sikker på om de fortsatt er i butikken, er veldig lenge siden jeg så de sist.. Tror de har byttet ut den pakken du tenker på, men Sætres beste eller hva de heter Jepp, det var Sætres beste jeg tenkte på! Men jeg ønsker altså en pakke hvor det bare er disse store, tynne kjeksene i, ikke alle de andre Finnes det? Ts
Despicable Me Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jepp, det var Sætres beste jeg tenkte på! Men jeg ønsker altså en pakke hvor det bare er disse store, tynne kjeksene i, ikke alle de andre Finnes det? Ts Tror desverre ikke det
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Jepp, det var Sætres beste jeg tenkte på! Men jeg ønsker altså en pakke hvor det bare er disse store, tynne kjeksene i, ikke alle de andre Finnes det? Ts Er ikke sikker
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Smaker de ikke ganske likt som norske runde smart-kjeks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå