Samulita Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har så innmari lyst til å ta en tur i juni, men det er dyrt! Er det noen som helst sjans for at noen av flyselskapene kommer til å ha en kampanje snart? Noen som har reist dit i juni før og hva betalte dere for billetten?
Snop Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har reist i juni de siste to årene, da betalte jeg rundt 4000 hver gang, og det var fra Stavanger. Det hadde vært billigere fra Oslo.
Gjest Fikira Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Å reise i Juni er nok ikke det billigste uansett hvordan du vrir og vender på det. Utenfor sesong er det jo billigere.
Samulita Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2011 Å reise i Juni er nok ikke det billigste uansett hvordan du vrir og vender på det. Utenfor sesong er det jo billigere. Nei, kanskje ikke. Akkurat nå ligger prisen på samme nivå som jeg betalte i mars. Men så bestilte jeg da en uke før avreise, så prisen var nok mye lavere i februar.
Snop Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Momondo gir for øvrig en god oversikt over hvilke datoer i juni som er billigst
Samulita Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2011 Momondo gir for øvrig en god oversikt over hvilke datoer i juni som er billigst Ja, det er der jeg har funnet dem De billigste i juni ligger på 4200 kr. MEN man må overnatte i Amsterdam!
Snop Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Ja, det er der jeg har funnet dem De billigste i juni ligger på 4200 kr. MEN man må overnatte i Amsterdam! Æsj, ja da går det jo penger på hotell i amsterdam uansett, lite vits i
Essi89 Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har så innmari lyst til å ta en tur i juni, men det er dyrt! Er det noen som helst sjans for at noen av flyselskapene kommer til å ha en kampanje snart? Noen som har reist dit i juni før og hva betalte dere for billetten? Cluet er å bestille i god tid! Jeg kjøpte min billett til New York for 1700 kr tur retur! Reiser den 17. juni - gleder meg SYKT mye.
Samulita Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2011 Cluet er å bestille i god tid! Jeg kjøpte min billett til New York for 1700 kr tur retur! Reiser den 17. juni - gleder meg SYKT mye. Hvordan fikk du til det?! Hvilket flyselskap reiser du med? Billigste jeg har hørt.
Snop Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Cluet er å bestille i god tid! Jeg kjøpte min billett til New York for 1700 kr tur retur! Reiser den 17. juni - gleder meg SYKT mye. Ja hvordan i helgoland fikk du det til? :o Hvilket flyselskap var dette?
Essi89 Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Jeg flyr med Iberia - fant billettene før jul på finn.no. Vi var heldige og sjekket finn den dagen billettene ble sluppet, og dermed fikk vi kapret 2 slike billetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå