Gå til innhold

Noen som vet om en smart måte å slippe billigere unna New York-billetten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så innmari lyst til å ta en tur i juni, men det er dyrt! Er det noen som helst sjans for at noen av flyselskapene kommer til å ha en kampanje snart? :)

Noen som har reist dit i juni før og hva betalte dere for billetten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist i juni de siste to årene, da betalte jeg rundt 4000 hver gang, og det var fra Stavanger. Det hadde vært billigere fra Oslo.

Gjest Fikira
Skrevet

Å reise i Juni er nok ikke det billigste uansett hvordan du vrir og vender på det. Utenfor sesong er det jo billigere.

Skrevet

Å reise i Juni er nok ikke det billigste uansett hvordan du vrir og vender på det. Utenfor sesong er det jo billigere.

Nei, kanskje ikke. Akkurat nå ligger prisen på samme nivå som jeg betalte i mars. Men så bestilte jeg da en uke før avreise, så prisen var nok mye lavere i februar.

Skrevet

Momondo gir for øvrig en god oversikt over hvilke datoer i juni som er billigst :)

Skrevet

Momondo gir for øvrig en god oversikt over hvilke datoer i juni som er billigst :)

Ja, det er der jeg har funnet dem :) De billigste i juni ligger på 4200 kr. MEN man må overnatte i Amsterdam!

Skrevet

Ja, det er der jeg har funnet dem :) De billigste i juni ligger på 4200 kr. MEN man må overnatte i Amsterdam!

Æsj, ja da går det jo penger på hotell i amsterdam uansett, lite vits i :P

Skrevet

Jeg har så innmari lyst til å ta en tur i juni, men det er dyrt! Er det noen som helst sjans for at noen av flyselskapene kommer til å ha en kampanje snart? :)

Noen som har reist dit i juni før og hva betalte dere for billetten?

Cluet er å bestille i god tid! Jeg kjøpte min billett til New York for 1700 kr tur retur! :sjenert: Reiser den 17. juni - gleder meg SYKT mye.

Skrevet

Cluet er å bestille i god tid! Jeg kjøpte min billett til New York for 1700 kr tur retur! :sjenert: Reiser den 17. juni - gleder meg SYKT mye.

Hvordan fikk du til det?! Hvilket flyselskap reiser du med? Billigste jeg har hørt.

Skrevet

Ja hvordan i helgoland fikk du det til? :o

Hvilket flyselskap var dette?

Skrevet

Jeg flyr med Iberia - fant billettene før jul på finn.no. Vi var heldige og sjekket finn den dagen billettene ble sluppet, og dermed fikk vi kapret 2 slike billetter :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...