Personlig12 Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 (endret) En liten romantisk by på fastlandet i Hellas. Noen som har vært her eller har planer om å reise her? Vi skal dit i sommer, jeg har aldri hørt om plassen engang, spennende å se noe nytt. Tar gjerne imot råd og tips ol Endret 3. mai 2011 av Personlig12
Oreokjeks Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har ikke vært der, men mamma snakker ofte om Parga når vi snakker om sydenminner. Hun har gode minner der i fra, kan godt hende grunnen til at hun syntes det er så flott der, er fordi det er det eneste stedet i Hellas hun har vært i. I hvert fall så syntes hun det var nydelig der, hyggelige folk, nystekte brød på bakeriet hver morgen til greie priser. Alt i alt var hun veldig fornøyd Ting har nok forandret siden da, så kan hende turistene har tatt helt av med å bygge hotell osv. Men kommer helt an på hva du selv foretrekker så klart!
Shantee Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har bare vært der innom et par timer på dagstur fra Korfu. Kan bare si en ting.. Det er kanskje den nydeligste plassen jeg har sett i Hellas! (Og jeg har vært på de fleste øyer og overalt på fastlandet). Parga er på fastlandet men er like idyllisk som en liten øy. Fargene er helt nydelige. Husene er i duse rosa, blå, oransje pastellfarger og havet er krystallklart og blått. Så du kommer nok til å like stedet
Strenge Frk.Gerd Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også vært i parga, og elsket det!!! Herlig sted, herlig atmosfære!
Suzy Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Parga er utrolig koselig! Var der med ei venninne en sommer og vi koste oss glugg ihjel. Det var utrolig fint og koselig - idyllisk, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå