Gå til innhold

Skal du ha kaffegjester?

Gjest anonym

Skal du ha kaffegjester?  

1 stemme

1. 1. Skal du ha kaffegjester?

• ja
      19
    • nei
      32
    • har ikke bestemt oss ennå
      2

Anbefalte innlegg

Nå er det så mange nye her, og jeg lurer på hvordan oversikten blir nå...

Skal du invitere alle gjestene til middag eller skal du dele opp i middag og kaffegjester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle gjestene til middag. Fri bar.

Noen bekjente som giftet seg i år hadde kaffegjester (30 til middag, 30 til kaffe eller noe sånt), og der fikk ikke kaffegjestene bonger (alle andre fikk to bonger hver). Ganske dårlig gjort, spør du meg.

(nå var kanskje dette litt off-topic, men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha kaffegjester. De som blir bedt, de kommer til å være der hele tiden. (forhåpentligvis.... :oops: )

... og siden Pusekatt nevnte det: vi skal ha fri bar - til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha alle til middag...Har også fri bar! Vi har fått pris på ca.600kr pr. pers inkl. velkomstdrikke, kanapèr, tre retter, drikke til maten, kaffe avec, kaffe til kaker, spekemat som nattmat og fri bar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte nei, men det er ikke helt sant. To venninner av oss skal pakke opp gaver, og de skal komme til kaffen.

Og jeg må bare si det, Junibrud04: det hørtes ut som en fantastisk pris! Skulle ønske vi fikk det så bra til også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Vi skal kun ha forlovere og nærmeste familie til middag (ca 18 stk) så vi inviterer litt flere venner til kaffe og fest. Så får de som vil og har anledning komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må bare si det, Junibrud04: det hørtes ut som en fantastisk pris! Skulle ønske vi fikk det så bra til også!

Skal ha det på kroa til stefaren min, så jeg har vært heldig sånn! Hørte på et hotell og da fikk jeg pris på 1100kr og det var uten nattmat og kanapèr! Han skal pusse opp selskapslokale og få lagd runde bord til oss, siden jeg vil ha det! Vi driver og lager hjemmeside nå og jeg skal få tatt bilder når lokalene er ferdig, så vi får lagt ut det der også! Så kan jeg jo legge ut linken i dagboken min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kaffegjester her nei. Jeg kunne tenkt meg å ha alle kolleganen til kaffe, men sambo vil ikke, så da blir det ikke sånn. En av mammas veninner er helt syk etter å få komme i bryllupet vårt, så hun skal sansynligvis få lov å snike seg inn etter middagen.

Vi skal ikke ha fri bar da. Har ikke råd. (og ikke passer det gjestene heller - desverre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å be en 7-8 stykker til kaffen, tenker jeg... Og ca. 90 til middagen. Skjevt fordelt egentlig, men det ble bare sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi skal ha kaffegjester. Vi blir 40 til middag og ca.80 til kaffe, altså tilsammen 120 gjester.

Skulle vi hatt alle til middag hadde vi ruinert oss selv....Med en kuvertpris på 435,- pr. pers uten drikke, sier det seg selv at det hadde blitt en schwinhøy sluttsum om vi skulle tatt med alle på middag. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja vi har kaffegjester.........40 til middag og 70 til kaffe (altså tilsammen 70). Vi har heller ikke fri bar, men alle 70 gjester får bonger.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...