AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har spist opp kvoten min for i dag(er på diett), men vet med meg selv at jeg kommer til å bli sulten igjen før jeg skal legge meg. Jeg har dessverre ikke anledning til å trene senere i dag. Har dere noen forslag til hva jeg kan spise som er kalorifattig? Helst noe annet enn frukt/grønt.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Havregrøt. Sunt og mettende. det er mye kalorier i havregrøt!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Jeg skal ikke henge ut noen, men jeg er 100% sikker på at TS er samme person som startet denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=555788 Ts, du sliter med spiseforstyrelser, som jeg også kommenterte i den forrige tråden din, SKAFF DEG HJELP!
Sekretæren Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen SportyShorty, mod
Anbefalte innlegg