AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Frokost: Eggerøre (3 egg) Mellommåltid 1: 60 gram tørket frukt og nøtter (ca. 300 kcal) Mellommåltid 2: Samme som over (-"-) Middag: 300 ml vanilje-yoghurt (96*3 kcal) Ser dette ok ut for i dag? Skal ned i vekt, og er i lite aktivitet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Veldig ensidig og ingen grønnsaker. Er dette mye vekt det er snakk om eller bare 2-3kg? Er det mye bør du vurdere å planlegge litt mer, for på kun dette vil du nok sprekke.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Veldig ensidig og ingen grønnsaker. Er dette mye vekt det er snakk om eller bare 2-3kg? Er det mye bør du vurdere å planlegge litt mer, for på kun dette vil du nok sprekke. 5 kg.
Tonus Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 For lite mat og for ensidig. Du har ikke mulighet til å heller bevege deg en del og spise mer grønnsaker og proteiner da?
Sariaha Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Jeg hadde nok lagt til masse frukt og grønnsaker. Det kan du jo spise ubegrensa av og da får du også fiber:) Grove knekkebrød er også smart med et magert pålegg:) Tror det er vanskelig å bli mett av så lite til et mellommåltid. Kan nok fint ta 1 grovt knekkebrød med magert pålegg og 1 frukt foreksempel. På melk.no så har de fine forslag til måltider for de som skal ned i vekt. Jeg følger noe av det som står der nå. Lykke til:)
kontorstol Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor er det så mange anoreksifolk her for tiden??? Den dagsplanen der er SKADELIG! 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Kan ikke akkurat spise ubegrenset at frukt, endel kalorier i de.
Sariaha Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Kan ikke akkurat spise ubegrenset at frukt, endel kalorier i de. Ok my bad men jeg holder på å gå ned i vekt med hjelp av trening og sunt kosthold og spiser masse frukt. Hvis man tenker på at de fleste er glad i et eller annet slags godteri så er det enklere å holde seg til det sunne kostholdet hvis man kan kose seg med mye frukt enn om man er så svak for godteri og skeier ut med det..
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor er det så mange anoreksifolk her for tiden??? Den dagsplanen der er SKADELIG! Anoreksi? Herregud.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Her er jo både fett, karbohydrater og proteiner?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Frokost: Eggerøre (3 egg) Mellommåltid 1: 60 gram tørket frukt og nøtter (ca. 300 kcal) Mellommåltid 2: Samme som over (-"-) Middag: 300 ml vanilje-yoghurt (96*3 kcal) Ser dette ok ut for i dag? Skal ned i vekt, og er i lite aktivitet. Som en kjapp løsning dersom du feks må gå ned noen kilo for å komme deg inn i en kjole så kan dette gå, men du kommer til å gå opp igjen de kiloene du går ned. Eggerøre til frokost høres greit ut, men er du klar over at du kan få mye mer mat om du bytter ut frukt og nøtter og vanilijejogurten? Det er jo matvarer med høyt kaloriinnhold og derfor får du spise mindre. Til lunsj bør du lage deg en salat og til middag kan du feks enten spise brødskiver (du får jo faktisk tre skiver til 96x3 kalorier) eller steke en liten kyllingfilet. Du vil få mye mer mat og bli mer mett enn på den maten du har skrevet. Altså, du kommer ikke til å daue av det du spiser, men jeg synes du har valgt rare matvarer.
baltazar Skrevet 3. mai 2011 #12 Skrevet 3. mai 2011 Frokost: Eggerøre (3 egg) Mellommåltid 1: 60 gram tørket frukt og nøtter (ca. 300 kcal) Mellommåltid 2: Samme som over (-"-) Middag: 300 ml vanilje-yoghurt (96*3 kcal) Ser dette ok ut for i dag? Skal ned i vekt, og er i lite aktivitet. Hvor lenge har du gått på denne kuren og hvor lenge har du tenkt å holde på?
The Kitten Skrevet 3. mai 2011 #13 Skrevet 3. mai 2011 Kan ikke akkurat spise ubegrenset at frukt, endel kalorier i de. En frukt eller to er ikke ubegrenset.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #14 Skrevet 3. mai 2011 En frukt eller to er ikke ubegrenset. Hvem sa noe om 1 eller 2? Personen jeg refererte til skrev ubegrenset etter ordene frukt og grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #15 Skrevet 3. mai 2011 Frokost: Eggerøre (3 egg) Mellommåltid 1: 60 gram tørket frukt og nøtter (ca. 300 kcal) Mellommåltid 2: Samme som over (-"-) Middag: 300 ml vanilje-yoghurt (96*3 kcal) Ser dette ok ut for i dag? Skal ned i vekt, og er i lite aktivitet. Ikke noe å skryte av - så kjedelig ut. Et hån mot mat og råvarer.
Sariaha Skrevet 3. mai 2011 #16 Skrevet 3. mai 2011 Hvem sa noe om 1 eller 2? Personen jeg refererte til skrev ubegrenset etter ordene frukt og grønnsaker. I said my bad.... Men uansett hvem som skrev lengre opp(gidder ikke sjekke) at du kommer til å gå raskt opp i vekt igjen har helt rett og det suger jo hvis du skal pine deg gjennom det der i noen uker(?) for så å bare gå opp. Legg heller bort noen usunne ting du spiser(eventuelt) Foreksempel brus, godteri og mavarer med mye fett. Jeg har noen kg jeg vil ha vekk selv og er veldig klar over at det er lettere sagt enn gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå