Auroressa Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Han har fått bolter i foten, og det er ca 6 uker før man kan operere dem ut igjen, kanskje lengre . Men problemet er at han skal være mest mulig i ro. Jeg har en hund til, og kjæresten min har en. Vi bor nå hos kjæresten min til vi flytter sammen . Problemet er at når han er i bur så er han i samme rom som oss. Og jeg syntes det er så fælt at han gråter i buret sitt, og det gir meg dårlig samvittighet. Men samtidig er jeg så redd for og la han gå for mye på det slik at det kan gå dårlig, for det er en usikker prognose. Han får gå litt ute i hagen når vi går ut for og gå på do. Og han går litt i sofaen / sengen. Prøver og holde han mest mulig i ro, men det er ikke lett og holde styr på en valp på 4 måneder. Noen som har noen ideer til meg?
Troilltøva Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Hunden min brakk også foten når han var 4 mnd gammel og måtte ha nagler i 6-8 uker. Jeg trodde det skulle bli et problem å holde han i ro men han var ganske rolig av seg så det ble ikke et problem. Du må nesten se det an tror jeg, følge med om han blir for ivrig i lek o.l og heller roe han ned. Det er ikke lett for hunden og ha bandasje på foten heller så jeg tviler han kommer til og bli for ivrig. Synes det er synd om hunden må være i buret i så lang tid, så jeg ville heller prøvd å se det an og ta det derifra.
Sugerøret Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 usj, men du må nok svelge samvittigheten og holde ut. Ellers kan det kanskje oppstå komplikasjoner Kjøp hodebry leker, kong som du fyller med noe godt,putt i frysern litt og gi til vovva. Nina Ottoson har noen aktivitetsleker som er fine,men ikke alle er vel like praktiske ettersom din må holdes i ro. Prøv med søk i rolig tempo inne. Dessuten om hunden får tørt for,kan du helle dette utover gulvet og la den søke opp maten.Ha gjerne på bånd slik at du lett kan stoppe hopp,sprett eller annet som vovva ikke skal gjøre Anbefaler deg å søke på http://www.canis.no/,det finnes en del poster om aktivisering av hunder som må være i ro.Samme for http://hundesonen.no/forum/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå