Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker jeans med 29" i livet og 32 i lengde.

Hvor kan jeg finne bukser som sitter pent? Har runde hofter/bak og ganske korte, smale ben.

Har tidligere brukt Fornarina og Killah Babe-bukser, men var ikke helt fornøyd med dem (ble veldig fort slitte!!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vil også gjerne høre prisen på modellene dere foreslår. :blunke:

Skrevet

Jeg har en venninne som har samme kroppstype som deg, og hun sverger til Lee- buksene. Men jeg vet dessverre ikke modell og pris!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du hvor hun kjøper Lee-bukser?

Takk skal du ha!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk! Hva er prisen sånn ca, vet du det Arwen? :wink:

Skrevet

Variere. Mellom 700 og 1200 vil jeg tippe. Har jo mange modeller

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Blodpris!

Tror nok jeg tusler inn på Vero Moda igjen og leter eter en ny ONLY jeans. :-? Der koster de ivertfall ikke mer enn 4-5 hundrelapper...

Gjest Ethereal
Skrevet

I forhold til jeans fra f.eks Fornarina, er Lee jeans ganske rimelige synes jeg. Leola, som er den fineste modellen, koster 799,- og da får du en flott bukse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm! Da jeg kjøpte Fornarinabuksa mi for to år siden, kostet den 799 den også.. På Bik Bok.

Skrevet

Fonarinabuksene koster over 1000 lroner nå de, gjerne 1200!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har Fornarinajeans som har kostet meg 1200NOK; de fleste ligger nok på tusenlappen. Det samme gjelder Miss Sixty. Wrangler er litt billigere, og ganske stilig, men mest for tynne, langbeinte individer.

Skrevet

Mine Lee kjøpte jeg for 799,- på Bik Bok. bar veldig fornøyd da jeg kjøpte dem, bl.a fordi de fantes i størrelseskombinasjonen 30/33- ikke alle som har 33 i lengde.

(Det var også en av ganske få jeans jeg fant (den gang) som ikke var med stretch. )

Én vask senere var de for korte. I dag brukes de som "oppbrettbukser".

Nå for tiden er favoritten en miss Sixty-modell som også er uten stretch. Varm og god om høsten, holder også passformen godt. Buksen kostet 999,- og jeg har str. 30-34 i denne.

Skrevet

Digger Lee! Kan forøvrig tilføre at JC også fører merket.

Skrevet

Jeg fikk meg akkurat et par nye jeans på Oasis til 500,- Syns ikke det var så verst et kupp! :blunke:

Gjest Tristessa
Skrevet

JC har mange ulike modeller på salg med jevne mellomrom. Pleier som regel å benytte meg av det, jeg. Er ikke fullt så opptatt av å ha siste (dyre) skrik til enhver tid, så den ordningen fungerer godt for meg.

Skrevet
Wrangler er litt billigere, og ganske stilig, men mest for tynne, langbeinte individer.

Har kjøpt meg Wrangler i liv 33, ben 32. Er kun 1,53 høy, så de er jo litt for lange (skulle hatt 30 i bena), men sitter som et skudd og har deilig mykt stoff. Mange andre merker hadde ikke større enn 32 i livet i det hele tatt, følte meg som en superfreak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...