Gjest Catwoman Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Så såvidt intervjuet med Bill Clinton i går. Og lurte litt på hvorofr de omtaler han som mr. President. Han er jo ikke president lenger. Noen som vet hvorfor?
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 La merke til at Bondevik i alle fall omtalte Clinton som president i alle fall to ganger.. Men jeg lurer på om ikke Clinton er øverste leder i, og altså president of, dette HIV/AIDS-prosjektet sitt. Så sånn sett så er han en president, og kan omtales slik.. Hvis ikke så er det i så fall bare bare for flaut at Bondevik omtaler ham som president i betydningen USAs president......
Gjest Shivani Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Alle tidligere presidenter bærer tittelen ut livet.
Gjest Catwoman Skrevet 6. november 2003 #4 Skrevet 6. november 2003 Takk for svar Shivani. Da skjønner jeg. og til Huldre-Lise: jeg tenkte også han kanskje var presiedent i en eller annen sammenheng som du sa.. men trodde ikke han ble omtalt som mr. president av den grunn
MarianneE Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 Også jeg som tenkte at Bondevik æsja på leggen enda en gang..... (men i stedet var det jeg som gjorde det.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå