AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Hvor mye går den ann å leve på hvis man er alene uten samboer og barn? Er det mulig å greie seg på 13000 i mnd før skatt? Jeg skjønner jo at det er mulig, men er det noen der ute som gjør det?
Gjest Naenia Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Alt av studenter gjør jo det? Jeg lever et godt liv på 6600 i måneden jeg Ja, man må planlegge litt, og kan ikke unne seg all verdens luksus, men det er så absolutt mulig
Nalla Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Det kommer for det første ann på utgiftene dine. Har du f.eks husleie på 7.000 og bil kan det nok bli nærmest umulig. En annen faktor som ofte spiller inn er hva du gjør de resterende 50% av tiden din og ikke minst hvilket miljø du er i. En student f.eks bruker normalt mye tid på å studere (bruker ikke penger), samt. at omgangskretsen gjerne også er studenter og slikt sett gjerne ikke har de dyreste vanene. Hvis du derimot liker å bruke den ekstra tiden på å sitte på kafe, shoppe, reise o.l. kan det bli trangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå