Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har planer om å starte med Oil Cleansing Method. Går det bra å bruke Castor oil og kaldpresset ekstra virgin olive oil? Har ung hud som er acne prone, så sleng inn noen tips. Har også en rosmarinolje som jeg kan blande inn, siden det er bra for uren hud. Men kan dere dele erfaringer og tips før jeg prøver ut dette? =) I hvilken grad bør jeg bruke disse oljene? 50/50 eller mindre/mer av nevnte oljer?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg brukte 50/50 med castor oil og virgin jojoba oil. Ble ikke kvitt en eneste hudorm, men fikk superfet hud istedet.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Huh, var synd det ikke funket : ( Har dessverre vært veldig variert tilbakemelding på dette. Skal prøve det selv, og se hva som skjer. Og om ting går til helvete har jeg gode produkter som kan ordne opp i sølet liggende
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg bruker mandelolje som ansiktsmaske et par ganger i uka. Hadde my acne osv før. Nå bare skylle jeg huden med vann og bruker denne maska og voila! Selv om jeg bruker sminke så vasker jeg bare i lunket vann før kaldt vann og tørker med ren klut. Så bruker jeg er ansiktsskrubbebørste to ganger i uka også, for å skrubbe vekk gamle sminke-hud og avfallsrester. Oooog, ehm, så bruker jeg solkrem med SPF.25 fra apoteket da. Hehe, jeg bruker visst mer enn jeg trodde. Men anyways, det funker for meg! Men jeg vet ikke om Oil Cleansing Method da, har ikke hørt om det før en gang...
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Det har blitt ganske populært i det siste Bare google det så finner du mange gode sider som forteller deg om det. Men har hørt mye bra om mandelolje =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå