Gjest Familiefar Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Sexlivet før og etter sterilisering (av han) Hvor lenge å vente etterpå? Første samleie? Erfaringer fra begge kjønn mottaes. Når var første utløsning.
billcat Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Sexlivet før og etter sterilisering (av han) Hvor lenge å vente etterpå? Første samleie? Erfaringer fra begge kjønn mottaes. Når var første utløsning. Gjør det ikke vondt, så kan du gjøre det så fort du føler for det, var nå i alle fall det jeg gjorde. Og såvidt jeg husker så kjente jeg omtrent ingenting etterpå, så jeg tror jeg var klar dagen etter eller deromkring. (Er blitt noen år siden nå) Sexlivet er det ingen forskjell på.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Trur vi venta 4 dager eller no sånn,ingen forskjell på sex,trur faktisk jeg slapper av mere nu når jeg vet at hun ikke kan bli gravid,hun klager litt over mens smerter,det hadde hun ikke når hun gikk på piller.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Så må dere selvfølgelig bruke prevansjon i 3 mnd til han har vært å runka i ett glass på sykuset!
Wolf Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Jeg fikk beskjed at det var en sikkerhets margin på 3mnd om du ville være sikker på at partneren ikke blir gravid. Sp må du levere inn et glass for å se om det er ok.Ellers så er det opptil hver enkelt hvor fort de vil sette igang. Personlig ventet jeg 2 uker føre vi prøvde oss frem. Sånn i senere tid, ingen forskjell på sexlivet.
billcat Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Med meg var det en sikkerhetspause på en mnd/30 utløsninger. Tok en sædprøve etter en måned og den var ren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå