AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Er dere enige? Da Gina T. kom til byen handlet jeg kjempemasse der. Hadde sånn rabattkort og det tok ikke lang tid før jeg hadde 10 stempler i det Kjøpte sikkert 5 plagg i gjennomsnitt hver gang, og har sikkert 30 kjoler derfra. Elsket den butikken, prisene, utvalget og at det var mye kult og annerledes. Nå finner jeg ingenting lengre. De har bare kjedelige basicsklær jeg har hundre eksemplarer av fra før. Og ekstreme moteklær, som er lite flatterende og som ryker ut av motebildet før du rekker bruke dem. Mye stygt der altså! Det skal liksom se så kult ut, men ingenting er fint på jenter med normal kropp (altså kult på en catwalk, mindre kult på jenta i gaten). Også har de mye typisk fjortisplagg, som halve ungdomsskolen i byen går med. Nei, æsj, finner ingenting jeg trenger der lengre (har sammenheng med at jeg har et velfylt klesskap) eller som er så fint at jeg vil ha det. Eksempler: http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/ccollection-p1.html#product_126601 http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/ccollection-p1.html#product_125359 Greit at folk har ulik smak, men når mange av klærne deres får kroppen til å se verre ut er det noe gale mener jeg 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Det er jo sånn det alltid har vært? Whitetrashklær for whitetrashjenter. Sorry, men de har sjeldent hatt fine snitt/farger, og nå har de blitt dyrere...(?) Butikkene og prøverommene er ofte skitne osv også. De går vel konk snart, så er vi kvitt dem. 5
Gjest Iah Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har aldri vært en fan av Gina Tricot, dårlig kvalitet og jeg synes også klærne ser veldig billige ut. 7
MilliVanilli Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er helt enig med deg! I starten var jeg helt Gina-frelst, men nå går jeg kun inn og ut uten noen nye kjøp. Synes klærne er dritkjedelige, og for ikke å glemme kvaliteten på klærne.. Jeg er klar over at man får det man betaler for, men både Bik Bok og H&M har mye bedre kvalitet på klærne sine. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Det er jo sånn det alltid har vært? Whitetrashklær for whitetrashjenter. Sorry, men de har sjeldent hatt fine snitt/farger, og nå har de blitt dyrere...(?) Butikkene og prøverommene er ofte skitne osv også. De går vel konk snart, så er vi kvitt dem. Kan du gi meg et eksempel på hva som IKKE er whitetrashklær? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Kan du gi meg et eksempel på hva som IKKE er whitetrashklær? *ler* Det meste er vel egentlig whitetrashklær hvis det er på feil dame...
Gjest stillness Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Syns heller ikke at Gina Tricot har vært noe spesielt.Har noen få plagg derfra,men syns ofte at det er mye tacky ting der og sånn har det vært lenge. Dessuten er det vel ikke bare Gina Tricot som fører plagg i den stilen du viste eksempel på der,men Gina Tricot sine klær ser ofte litt billige ut.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Enig! Får aldri lyst til å gå innom butikken deres når jeg er på kjøpesenteret - synes det er en veldig "kald" atmosfære der, samt at 90% av utvalget er noe jeg aldri kunne tenkt meg å gå med. Foretrekker heller å handle online eller hos butikker med litt mer personlighet, som får meg til å gå "WOW!" De prøver ikke å treffe "alle", men de treffer ihvertfall meg. Eksempler: Monki (elsker spesielt accessoriene deres)Sikksokk Indiska Kjøpte forresten et skjørt hos sistnevnte som ligner litt på den du linket til, men med penere farger og bedre snitt. Synes den er helt nydelig med en svart topp http://indiska.com/system/search/product.asp?id=4234&c=112&page=1&rnum=8
Wolf Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Når jeg ser hva slags stoff Gina T bruker så ville jeg ikke gått i det om jeg hadde fått betalt. Samboer handler litt der og på alle disse andre kjedebutikkene. De har aldri vært noe og har ingenting å tape. Bare fordi man tror det er billig så handler folk.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Er dere enige? Da Gina T. kom til byen handlet jeg kjempemasse der. Hadde sånn rabattkort og det tok ikke lang tid før jeg hadde 10 stempler i det Kjøpte sikkert 5 plagg i gjennomsnitt hver gang, og har sikkert 30 kjoler derfra. Elsket den butikken, prisene, utvalget og at det var mye kult og annerledes. Jeg er helt enig med deg! I starten var jeg helt Gina-frelst, men nå går jeg kun inn og ut uten noen nye kjøp. Synes klærne er dritkjedelige, og for ikke å glemme kvaliteten på klærne.. Jeg er klar over at man får det man betaler for, men både Bik Bok og H&M har mye bedre kvalitet på klærne sine. Dere har sikkert blitt noen år eldre siden Gina Tricot kom. Merkelig hvordan det skjer, men feks før digget jeg HM Impuls, og nå fatter jeg ikke hvorfor. Man blir eldre og smaken forandrer seg. Jeg har synes det dere skriver om Gina Tricot helt fra begynnelsen av 2
Gjest minsin373 Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Jeg var helt vill etter den butikken før, men nå har jeg fått inntrykk av at den for det meste selger "fjortissklær"... Så er nok sånn som mange andre her sier; man forandrer smak!
smalls Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 Akkurat som på Cubus så er klærne veldig kjedelige og finner ikke så mye som jeg vil kjøpe. Jeg var vill etter GT før, men nå synes jeg ikke noe om butikken lengre.
Lykkelitenen Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Syns ikke skjørtet du linket til var så ille, om jeg trengte et skjørt til sommerbruk kunne jeg fint kjøpt det og kombinert det med en hvit singlett, men det ville ikke vært førstevalget mitt... Etter å ha sett på sidene konkluderte jeg med at det var to plagg jeg kunne kjøpt, nemlig en basic lang singlet (noe jeg aldri får nok av!) og en basic lang og tynn genser. Ellers ikke noe som fanget oppmerksomheten min.
Christiane_W Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 Jeg tror det kommer av to ting (sånn er det i alle fall for meg): For det første var det jo enormt mye snakk om Gina Tricot før de kom til Norge og det ble jo "hypet" veldig - "alle" gledet seg jo så innmari til de åpnet.... Nå er nyhetens interesse over og folk har kanskje innsett at det ikke er så "fantastisk" allikevel. For det andre kan det nok være noe med at smaken endrer seg over tid, jeg elsket f.eks.HM, Cubus, Vero Moda etc da jeg var yngre, men per i dag satser jeg stort sett på klær av noe høyere kvalitet. Jeg har for all del litt "kjedebutikkting" innimellom, men det går mye lenger mellom hver gang jeg faller for noe i de butikkene nå enn for noen år siden. 1
Fluffe Skrevet 4. mai 2011 #15 Skrevet 4. mai 2011 gina hadde masse fint før, nå går jeg bare forbi(til mannens store glede)
Ethereal Skrevet 4. mai 2011 #16 Skrevet 4. mai 2011 Jeg syns de har masse fint på Gina, jeg. Når jeg er nede i sentrum handler jeg gjerne der og på Bik Bok. Syns feks. Zara, Monki, Cubus og HM har mye styggere klær - hvis vi først skal snakke billigkjeder. Zara er sinnsykt rotete, og halvparten av klærne er jo ødelagte i sømmene! På Monki er det også rotere, merkelige snitt og fasonger, og jeg blit svett bare av å se på stoffene. Slik er det egentlig på de to andre butikkene også. Min stil er ganske plain og kjedelig, da. Bruker mye tights, short med strømpebukse, skjorter og bluser. Gjerne svart, hvitt, mørkeblått og striper. Da funker Gina og Bik Bok veldig bra! Kan jeg spørre dere jenter hvor dere liker å kjøpe klær, og hvor dere som bor i Oslo ofte handler? Jeg liker veldig godt klærne på MQ/More Quality (?) ved Stortorvet, men en del av klærne derfra er unektelig litt dyre.
HedvigR Skrevet 4. mai 2011 #17 Skrevet 4. mai 2011 Jeg synes skjørtet du linket til var fint jeg Og jeg er langt fra "white-trash". Kjolen var derimot langt fra min smak.
Cherish Skrevet 5. mai 2011 #18 Skrevet 5. mai 2011 Jeg må innrømme at jeg aldri har vært stor fan av Gina Tricot. I starten syntes jeg de hadde masse fine klær, men da jeg skulle prøve klærne, så de alltid helt for jævlige ut på meg. Var noe med at snittet og fasongen som regel alltid var meget uflatterende. I det siste har jeg heller ikke funnet noe som jeg engang kunne tenkt meg å prøvd. Foretrekker faktisk H&M på alle punkter!
antibac Skrevet 5. mai 2011 #19 Skrevet 5. mai 2011 Jeg finner nesten aldri noe på Gina Tricot. Det er utrolig dårlig kvalitet på klærne også.
-Englefjes- Skrevet 5. mai 2011 #20 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har aldri likt Gina T. Jeg har ikke noe i mot å handle billige klær, men klærne fra Gina ser så simple ut, både mtp. stoff, sømmer og snitt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå