Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk dessverre glipp av yndlingsserien min, Nikolaj og Julie, i går :cry: Er det noen som så den, som kan gi meg et lite resymé? Da hadde jeg blitt kjempeglad :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklamebyrået hadde problemer med en kunde som ikke kunne betale. Nikolaj lå etter med avdraget på huset, og dette hadde hans far fått vite fra banken.

Dermed ble det en krangel mellom far og sønn mens de holdt på å ordne julegrana. Nikolai oppsøkte faren seinere og fikk i gang en slags dialog. Men planene om at han og Emma skulle feire jul der ble det ikke noe av.

Så virker det som om det er noe på gang mellom Søs og ”sjefen” fir reklamebyrået (som jeg ikke husker navnet på). Han føler seg oversett av kona, Carina, siden hun har blitt med i lokalpolitikken.

Julie er fremdeles innlagt på psyk.sykehus. Hun takker nei til å spise julemiddag med to andre pasienter( de er bare tre igjen i julehelga). Det ender opp med at hun ta med seg sine medpasienter hjem, og feier jul der sammen med Nikolaj og Emma.

Slutten var veldig trist. Iben og Victor er på tur hjem til hennes foreldre, de kjører bil og det er glatt. Victor prater med Nikolaj i mobilen, og får beskjed om at han må kjøre forsiktig. Når samtalen er avsluttet bøyer Victor seg mot Iben for å kysse henne. Han ser ikke traileren som kommer mot dem før det er for sent. Han klarer å styre unna men kjører rett inn i en murvegg. Iben kjenner at ikke alt er som det skal med barnet, og det slutter med at de venter på ambulansen.

Det var det jeg kom på…

Skrevet

Den serien er så utrolig fin! Men slutten i går var veldig trist, ja... På sluttkommentaren til Nikolaj hørtes det ikke ut som om det endte bra for barnet heller. :cry:

(Jeg mener forresten at Ibens kjæreste heter Philip, ikke Victor? Eller kanskje det er jeg som surrer?)

Skrevet

Tusen takk Redhead!!! Kjempebra at du gadd å skrive dette! :D Ble sååå lei meg da jeg fant ut at jeg ikke kom til å rekke hjem i tide i går, men nå er jeg heldigvis oppdatert!

Leit at det endte så trist da...

Skrevet

(Jeg mener forresten at Ibens kjæreste heter Philip, ikke Victor? Eller kanskje det er jeg som surrer?)

Ja, det er vel Philip han heter :oops: . Hvor i all verden har jeg Victor fra??

Skrevet

Bra oppsummering, ja! Å, det er en fantastisk serie - min kjære og jeg har sett alle episodene sammen, og da pleier vi å legge av telefonen for å ikke bli forstyrret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...